800
۰
امام‌جمعه سراوان:

مشارکت قوی و انتخاب اصلح دشمن را ناامید می‌کند

امام‌جمعه سراوان گفت: مشارکت قوی و انتخاب فرد اصلح در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود.
مشارکت قوی و انتخاب اصلح دشمن را ناامید می‌کند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: یکی از مباحثی که در انقلاب اسلامی از ویژه‌ترین مباحث محسوب می‌شود این است که همه امورات و مباحث و موضوعات را به مردم سپرده؛ یعنی انقلاب مردمی است و مردم ایران از پیر و نوجوان، زن و کودک و مرد دست‌به‌دست دادند تا یک رژیم طاغوتی که مردم را هیچ‌کاره حساب کرد و هیچ دخالتی در حکومت نداشتند را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه همه پای‌کار انقلاب حضور داشتند و انقلابی را به وجود آوردند که همه تاروپود این انقلاب را مردم تعیین می‌کنند، افزود: یکی از موضوعات در انقلاب اسلامی که مردم در آن انتخاب سرنوشت دارند انتخابات است؛ انقلاب اسلامی انقلابی است که متمایز از همه حکومت‌ها و نظام‌های دیگر است به این جهت که مردم در تمام مباحث کشور حضور دارند.


امام‌جمعه سراوان ادامه داد: انتخاب رهبری، رئیس‌جمهور، مجلس شورای اسلامی و خبرگان توسط مردم انتخاب می‌شود و همه ارکان نظام توسط حضور مردم در انتخابات انتخاب می‌شود به این جهت انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: از یک حکومت طاغوتی که مردم هیچ‌کاره بودند یک حکومت تمام‌عیار مردمی به وجود آمد به همین دلیل است که دشمنان مردم ایران دشمنی می‌کنند تا دست مردم را از دخالت در سرنوشت خود کوتاه کنند.

وی اذعان کرد: مردم در انتخاب سرنوشت خود در انقلاب اسلامی دخالت دارند به همین دلیل دشمنان انقلاب اسلامی و مردم تلاش دارند تا دخالت مردم در سرنوشت را از آنها بگیرند.

امام‌جمعه سراوان گفت: این انتخابات به این جهت اهمیت دارد تا زمانی که مردم سرنوشت خود را خودشان تعیین و حضور پررنگ برای همه امورات حکومتی خود داشته باشند جای پای برای دشمنان ایجاد نمی‌شود؛ اما دشمنان تلاش دارند حضور مردم را کم‌رنگ کنند تا بتوانند خودشان حضور پیدا کنند و هدف‌های خود را در این سرزمین پیاده کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان کرد: در یک برهه از مان دشمنان همه امورات مردم را در دست داشتند، منابع طبیعی و غیرطبیعی و سرمایه‌های مادی را چپاول می‌کردند؛ اما انقلاب آمد دست آنها را با حضور مردم کوتاه کرد به این جهت تلاش می‌کنند که مردم از این حضور دور بمانند و کم‌کم جای پای خود را برای چپاول، غارت و اهداف شوم خود در این مملکت مجدد محکم کنند و بتوانند مجدد بر همه دست‌درازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات خیلی مهم است حضور مردم در انتخابات بسیار مهم‌تر است به این جهت که دشمن را ناامید می‌کند و دشمن روزبه‌روز ناامیدتر می‌شود؛ اما اگر شرکت کم‌رنگ باشد و یا مردم توجه به اهمیت این حضور نکند دشمن امیدوار می‌شود و توطئه‌های خود را بیشتر و برنامه‌های متعددی برای اهداف شوم خود پیاده می‌کند.

امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: امیدواریم مردم عزیز و بابصیرت ایران که در همه انتخابات حضور فعال داشته این مسئله را درک و یک مشارکت قوی برای انتخاب یک شخص اصلح داشته باشند تا سرنوشت و امورات اساسی را پیگیری و از سمت دیگر پیام برای دشمنان باشد که احساس می‌کند مردم حضورشان کم‌رنگ است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 27300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *