800
۰
فرماندار سراوان:

مردم مرزدار بلوچ پای‌کار انقلاب در انتخابات ۱۴۰۲

فرماندار سراوان گفت: با وجود سرمای شدید در سراوان اما مردم مرزدار بلوچ این خطه از کشور پای‌کار انقلاب بودند و مشارکت گسترده را در انتخابات شاهد هستیم.
مردم مرزدار بلوچ پای‌کار انقلاب در انتخابات ۱۴۰۲
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: وضعیت مشارکت مردم علی‌رغم ۷۲ ساعت بارش باران در سطح شهرستان سراوان و مشکلاتی که در حوزه جاده‌ها و ارتباطات به وجود آمده بود، مطلوب و قابل‌قبول ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات به‌موقع حضور یافتند، افزود: مردم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را دریافت کردند و مشارکت امروز باتوجه‌به تمامی گرفتاری‌ها قابل‌قبول بود.

فرماندار سراوان ادامه داد: مردم خوب پای‌کار آمدند و در بازدیدی که از سطح شهرستان و مراکز شعب اخذ رأی صورت گرفت وضعیت بسیار خوب ارزیابی شد.

تجلیلی با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آگاهانه بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یک پیام به استکبار جهانی دارد و آن هم این است که علی‌رغم تلاش‌های مذبوحانه که داشته و بودجه‌هایی بالایی را هزینه کردند ایران اسلامی و مردم ایران اسلامی همیشه یک‌شور و نشاط در مقابل توطئه‌های دشمن چه در راهپیمایی‌ها و در انتخابات داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این بار نیز تیر دشمن به سنگ خورد و مردم حضور بسیار گسترده در سراسر کشور داشته‌اند، مردم بلوچ و مرزدار حوزه سراوان بزرگ امروز با وجود سرمای شدید پای‌کار انقلاب آمدند و خون شهدا را از باب مشارکت جوابگو شدند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 27342
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *