800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

حل مشکلات معیشتی خواسته به حق مردم از دولتی است که به‌ آن رأی دادند/ مسئولین به حرف مقام معظم رهبری گوش دهند و صدای مردم را بشنوند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دولت باید در قسمت معیشت و اقتصاد مردم بهتر برنامه ریزی می کرد، عادلانه نیست که سنگینی و‌گرانی بر دوش مردم باشد و‌ بودجه بالایی را برای وزرا و مسیولین سطح بالا در نظر بگیرند.
حل مشکلات معیشتی خواسته به حق مردم از دولتی است که به‌ آن رأی دادند/ مسئولین به حرف مقام معظم رهبری گوش دهند و صدای مردم را بشنوند
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: خواسته به حق مردم است به دولتی که رأی داده اند، بخواهند که مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان را حل کند.
وی با اشاره به عدم تحقق وعده های دولتی، گفت: هر روز شاهد افزایش گرانی و افزایش قیمت برخی از کالا ها هستیم و با توجه به اینکه بیشتر مردم بیکار و فاقد شغل هستند این وضعیت زندگی مردم را در تنگنا قرار داده است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه در سراوان مردم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، ادامه داد: تجارت صحیح از مرز در این منطقه انجام نمی شود چرا که علی رغم وعده های مکرر دولتی ها و استاندار سابق، ساماندهی بر روی مرز اعمال نشده و فقط در حد گفتار درمانی بوده که هر روز از این منطقه شاهد قاچاق انسان و مواد مخدر هستیم.
 
مردم ناراحت هستند و این اوضاعی است که دولت مردان آن را ایجاد کرده اند
مولوی ساداتی اضافه‌کرد: مردم کشور و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند اما مشکلات معیشتی و اقتصادی بیش از حد شده است، هزینه‌مصرفی آب و برق و حامل های انرژی بسیار بالا رفته است به طور مثال یک خانواده ای که در ماه ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند توان پرداخت هزینه بالای فیش های برق در این‌منطقه را ندارد.
وی گفت: دل مردم درد دارد، مردم ناراحت هستند و این اوضاعی است که دولت مردان موجب ایجاد آن شده اند، مقام معظم رهبری در روزهای اخیر فرموده اند عادلانه نیست عده ای حقوق میلیونی بالا دریافت کنند و عده ای دیگر زیر یک میلیون تومان.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان اضافه کرد: مقام عظمای ولایت تذکرات را داده اند، اما مسئولین اجرایی عمل نکردند که موجب به وقوع پیوستن حوادث چند روز اخیر شد.
مولوی ساداتی ادامه داد: مردم به حداقل ها راضی هستند، اما ستم بزرگی به مردم شد و مردم چاره ای جز این نداشتند که با صدای بلند، خواسته های خود را به گوش مسئولین برسانند.
وی افزود: دشمن از خواسته های معیشتی مردم با بهره برداری سوء استفاده هایی را علیه نظام انجام داده است که این افراد از مردم جدا هستند.
 
عادلانه نیست ‌گرانی بر دوش مردم باشداما بودجه بالا برای وزرا و مسئولین باشد
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان افزایش قیمت ها را مناسب ندانست و گفت: دولت باید در قسمت معیشت و اقتصاد مردم بهتر برنامه ریزی می کرد، عادلانه نیست که سنگینی و‌گرانی بر دوش مردم باشد و‌ بودجه بالایی را برای وزرا و مسئولین سطح بالا در نظر بگیرد.
 
مسئولین به حرف مقام معظم رهبری گوش دهند و صدای مردم را بشنوند
مولوی ساداتی با بیان اینکه شهدای بسیاری را در به ثمر رساندن انقلاب داده ایم و ایثار گران و جانبازان زیادی داریم، تصریح کرد: امید است که مسئولین به حرف مقام معظم رهبری گوش دهند و صدای مردم را بشنوند.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 9874
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *