800
۰
گلایه شهروندان سراوانی

روشنایی دل مردم، جایگزین تاریکی معابر و خیابان های سراوان

در بلوارهایی که تازه احداث شده اند به دلیل نبود بستر مناسب جهت نصب روشنایی، عملیات اصلاح روشنایی قابل اجرا نیست، که بعد از زیرسازی و پایه گزاری توسط ارگانهای مربوطه، اداره برق شهرستان سراوان همکاری لازم جهت رفع مشکل روشنایی در این بلوارها را خواهد داشت.
روشنایی دل مردم، جایگزین تاریکی معابر و خیابان های سراوان
روشنایی معابر شهری، از جمله نکات مهم در شهر است که به کاهش تصادفات و جلب توجه و تمرکز رانندگان به محیط پیرامون می پردازد. تامین مطلوب و استاندارد روشنایی معابر شهری، هم به حفظ جان عابرین پیاده و رانندگان می‌ پردازد و هم به ایجاد امنیت و کاهش وقوع جرم و جنایت در شب، کمک شایانی می کند. روشنایی معابر شهری، سبب می گردد تا رانندگان و عابران، دید کاملی در طول شب داشته باشند و به این ترتیب از وقوع تصادفات رانندگی به میزان چشمگیری می کاهد. روشنایی معابر شهری به شکل استاندارد، سبب تردد ایمن وسایل نقلیه و عابرین پیاده می شود.

با گزارشات و گلایه هایی که از طرف مردم عزیز شهرستان سراوان در خصوص تاریکی خیابانها و معابر شهر به دست ما رسید خبرنگار ما پیگیر این موضوع شد.

به گزارش شستون؛ تاریکی معابر، خیابانها، بلوارها و پارکهای شهرستان سراوان یکی از مشکلاتی است که شهروندان با آن روبرو هستند. این تاریکی، ناامنی و خسارتهای زیادی از جمله سرقت از منازل، وسایل نقلیه، کابل های مخابراتی و غیره را بهمراه داشته و خواهد داشت.

رحمانی مدیر اداره برق شهرستان سراوان در این خصوص گفت: از ابتدای شهریور ماه عملیات اصلاح روشنایی بلوارها و معابر شهر را آغاز کردیم، که در بخشی از خیابان ها و بلوار ها مشکل روشنایی رفع شده و در بخشی دیگر در حال انجام است. 

وی در خصوص روشنایی بلوارهای جدید الاحداث افزود: در بلوارهایی که تازه احداث شده اند به دلیل نبود بستر مناسب جهت نصب روشنایی، عملیات اصلاح روشنایی قابل اجرا نیست، که بعد از زیرسازی و پایه گزاری توسط ارگانهای مربوطه، اداره برق شهرستان سراوان همکاری لازم جهت رفع مشکل روشنایی در این بلوارها را خواهد داشت.

مدیر اداره برق شهرستان سراوان در خصوص خرابی و یا عدم روشنایی کوچه ها و محلات گفت: شهروندان میتوانند با سامانه 121 تماس حاصل فرمایند و مشکل منطقه خود را گزارش نمایند تا همکاران ما در اداره برق به ترتیب ثبت گزارشات به منظور رفع مشکل روشنایی در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 25841
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *