800
۰
در رویداد آغاز هفته جهانی کار آفرینی در سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

توسعه کارآفرینی عاملی در رشد اقتصادی و رفاه انسانی

کارآفرینان ایده‌های خود را حیات می بخشند و کسب وکاری را پایه‌گذاری کرده که باعث رشد اقتصادی، توسعه جامعه و رفاه انسانی می شود.
توسعه کارآفرینی عاملی در رشد اقتصادی و رفاه انسانی
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان بلوچستان شب گذشته در رویداد آغاز هفته جهانی کار آفرینی در استان، هدف از برگزاری این رویداد را ترویج فرهنگ کارآفرینی دانست و بیان کرد: فرهنگ اشتغال نباید در پشت میز نشینی خلاصه شود، باید به این باور رسید که پیشرفت زیادی با مهارت آموزی نسبت به شغل کارمندی خواهد بود و لازمه این امر معرفی کارآفرینان موفقی است که با مهارت خود به اهداف عالیه دست یافته اند.

وی افزود: معرفی کارآفرینان برتر به نسل امروز و استفاده از توانمندی و تجارب آنان و بررسی و تحلیل فرایند کارآفرینی و نقد عوامل شکست و موفقیت آنان موجب تشویق جوانان به کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور خواهد کرد.

دیوجان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، در این رویداد گفت: این اداره آمادگی دارد با اعطای تسهیلات برای طرح و ایده های نوآور و جدید در جهت تبدیل به محصول نهایی و قابل ارائه به بازار از کارآفرینان حمایت کند.
 
رودینی، مدیر موسسه کارآفرینی جهانی گفت: اگر کارآفرینی از کودکی آغاز شود قطعا در جوانی فرد دارای یک کسب وکار سودمند خواهد بود و باید در دانشگاه ها فرهنگ مهارت آموزی وکارآفرینی بیش از پیش گسترش پیدا کند.

هفته جهانی کارآفرینی بزرگترین رویداد هماهنگ جهانی در حوزه کارآفرینی و کسب و کار با هدف ترویج، توسعه و گرامیداشت فرهنگ کارآفرینی و ایجاد شبکه ارتباطی است و این کمپین جهانی از ۸ تا ۱۴ نوامبر برابر ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه است.

انتهای پیام/ ف
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 25907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *