800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش خبر داد:

برگزاری انتخابات کانون های دانشجویی مرکز امور جوانان جمعيت هلال احمر شهرستان خاش

جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال احمر خاش از برگزاری انتخابات کانون های دانشجوی مرکز امور جوانان هلال احمر در دانشگاه های این شهرستان خبر داد.
برگزاری انتخابات کانون های دانشجویی مرکز امور جوانان جمعيت هلال احمر شهرستان خاش
به گزارش شستون به نقل از تفتان ما؛جلال هاشم زهی  رئیس جمعیت هلال احمر خاش با اعلام این خبر افزود: مرکز امور جوانان فعالیت  خود را در قالب کانون های مختلف از جمله کانون های جوانان، دانشجویی، روستایی، طلاب، غنچه های هلال و دانش آموزی اجرا می کند.

هاشم زهی گفت: در ادامه تصریح کرد: در اولین مرحله طبق هماهنگی با رویای محترم دانشگاه، انتخابات درون دانشگاهی در سطح کانون ها اجرا و دبیر و اعضامشخص می شوند.

وی بیان کرد: در این کانونها با برنامه ریزی جهت عضوگیری و بهره مندی بهینه از توان و ظرفیت جوانان، بستر مناسبی برای انجام فعالیتهای فرهنگی، امدادی، بشردوستانه همسو با اهداف جمعیت هلال احمر که در اساسنامه آن تصریح شده است ایجاد می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر خاش با تاکید بر اینکه فعالیت کانون‏های دانشجوی  در در دانشگاه براساس آیین نامه کانون ها در راستای اصول و اهداف جمعیت هلال احمر است ادامه داد: کانون دانشجوی  سازمان جوانان هلال احمر یکی از پر کاربردترین و فعال ترین کانون های هلال احمر در جهت افزایش سطح آگاهی و خدمات بشر دوستانه است.

 وي هدف از برگزاری این انتخابات را توسعه مشارکت دانشجویان در تصمیم گیری ها ، تمرین رهبری و راهنمایی گروه در جهت تحقق اهداف و اصول هلال احمراحمر اعلام نمود.

لازم به ذکر است ، پس از برگزاری انتخابات در کلیه دانشگاههای شهرستان ، دوره های آموزشی از قبیل  امدادوکمکهای اولیه ،پایه داوطلبی ،مخاطرات برای دانشجویان  برای وقوع حوادث و بحران  به عنوان پشتیبان نیروهای امدادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 25935
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *