800
۰
در قالب طرح نظارتی پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

انجام گشت مشترک از واحد های صنفی شهرستان مهرستان/ جمع آوری مواد دخانی پاکستانی از سطح شهر

در طرح نظارتی پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان مهرستان و همچنین هفته ملی بدون دخانیات، مقادیری از مواد دخانی پاکستانی از سطح شهرستان جمع آوری شد.
انجام گشت مشترک از واحد های صنفی شهرستان مهرستان/ جمع آوری مواد دخانی پاکستانی از سطح شهر
به گزارش شستون از مهرستان، گشت مشترک از واحدهای صنفی شهرستان مهرستان با حضور رئیس اداره صنعت معدن، نماینده فرمانداری، کالا و قاچاق مرکز بهداشت، نماینده نیروی انتظامی در قالب طرح نظارتی پایش بازار ماه مبارک رمضان انجام شد.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهرستان در این بازدید اظهار داشت: واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان در ماه مبارک رمضان باید به صورت مستمر نظارت و بازرسی می شوند.
محمد حسن رضوانی افزود : شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ستاد خبری 124 این اداره تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت بازرسان نسبت به بررسی گزارش اقدام و نتیجه را به آنان اعلام نمایند. سرپرست مرکز بهداشت مهرستان در ادامه گفت: این بازدیدهابه منظور تشدید و نظارت بر عرضه مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام می شود تا بتوانیم با یاری همدیگر سلامت مردم را تامین کنیم. محمد محمدی ضمن تقدیر از مسئولان ادارات، نهادها و ارگان ها در راستای اجرای این برنامه یادآور شد: حوزه بهداشت حوزه گسترده ای است که تلاش و همکاری و همراهی همه ارگان ها و نهاد و دستگاه ها را لازم دارد و حضور این عزیزان به ما قوت قلب می دهد.
همچنین بخش بهداشت به عنوان یک امانت در دست ماست و در راه حفظ سلامت یقیناً از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. همچنین با شروع هفته ملی بدون دخانیات طرح ضربتی در سطح شهر مهرستان با اولویت بازدید از عطاری ها انجام شد که در این طرح 4 هزار و 640 نخ سیگار، 102بسته بی تی، 580 بسته جی ام، 27بسته بزرگ ناس ، 72 بسته کوچک ناس و ۴۶ کیلوگرم گوراکو جمع آوری شد.
در ادامه بازدید های به عمل آمده 6 بطری ترشی پاکستانی، 32 بطری شیر الفجر، 30 بطری روغن زیتون،۱۶ بطری آب زرشک و ۱۰۸ کیلوگرم سایر مواد غذایی جمع آوری شد‌.
لازم بذکر است در این بازدید از هفت عطاری سطح شهر و ۱۸سوپر مارکت سطح شهر بازدید انجام شد.


انتهای پیام/ خ
يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 11094
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *