800
۰
گزارشی از انتظار 9 ساله مردم سراوان؛

افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی به سال 98 موکول شد/ مشکلات مالی دلیل تعویق در بهره برداری از این مرکز درمانی است

بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان سراوان که کلنگ احداث آن سال 88 به زمین زده شد، قرار است سال 98 افتتاح شود.
افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی به سال 98 موکول شد/ مشکلات مالی دلیل تعویق در بهره برداری از این مرکز درمانی است
به گزارش شستون، سال 88 بود که کلنگ احداث بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان با حضور جمعی از مسئولین به زمین زده شد و نوری از امید را  در چشمان مردم منطقه مرزی شهرستان به وجود آورد.

 کلنگ بیمارستان جدید سراوان به منظور رفع مشکلات و تأمین فضای فیزیکی در این شهرستان به زمین زده شد که پس از گذشت 9 سال همچنان مردم مرزنشین جنوب شرق ترین نقطه کشور چشم انتظار افتتاح این بیمارستان هستند.

قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت در سفری که در 19 آذر ماه سال 96 به این شهرستان داشته بود از افتتاح بیمارستان جدید سراوان تا پایان دولت یازدهم خبر داده بود که اما این وعده دولتی ها نیز محقق نشد.

 همچنین رضا رضا زاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان سابق شهرستان سراوان نیز در ایام الله دهه فجر و در برنامه تلوزیونی "ماه آفتاب" گفته بود که بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان در هفته دولت سال 97 افتتاح می شود که این وعده نیز عملی نشد.

 در تازه ترین وعده دولتی ها، سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سال جاری گفت: در صورت رفع موانع مالی، انتظار می رود بیمارستان جدید شهرستان سراوان تا 6 ماه آینده و در سال 98 افتتاح شود.

انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 13553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *