800
۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سراوان:

سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است/ برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در دانشگاه ها در راستای رشادت های شهدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سراوان گفت: می طلبد مراسم بزرگداشت سوم خرداد در بخش های مختلف شهرستان اجرا و همچنین برای روشنگری و بازگو رشادت ها و دلاور مردی های شهدا به نسل جوان جامعه نمایشگاه عکس، یادواره شهدا و برنامه های متنوع فرهنگی در دانشگاه ها برگزار شود.
سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است/ برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در دانشگاه ها در راستای رشادت های شهدا
به گزارش شستون؛ جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت سوم خرداد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و سایر اعضای ستاد در فرمانداری سراوان برگزار شد.

زین العابدین کریمدادی سوم خرداد را روز مقاومت، ایثار و پیروزی عنوان کرد که دلاورمردان ایرانی با تمام تلاش برای امنیت و آسایش امروزی ما جنگیدند و جام شهادت نوشیدند که ما ایرانیان به این فتح بزرگ یعنی فتح خرمشهر به خود می بالیم.

وی اضافه کرد: سوم خرداد یکی از وقایع مهم در صفحه تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که رزمندگان با دلاور مردی مقابل دشمن ایستادند و یا ایمانی راسخ و تجهیزات اندک در دوران دفاع مقدس از خاک کشور به ویژه خونین شهر دفاع کردند و به پیروزی رسیدند که این روز را باید ارج بداریم.

وی افزود: به پاس قدردانی از رشادت ها، شهامت ها، جانفشانی ها و دلیری شهدا می طلبد برنامه های مناسب جهت بزرگداشت این روز بزرگ با برگزاری برنامه محوری با مشارکت گسترده مردم، انجام شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سراوان در ادامه به فضاسازی شهر متناسب با سوم خرداد و تجلیل از خانواده های شهدا تأکید کرد.

کریمدادی خاطر نشان کرد: می طلبد مراسم بزرگداشت سوم خرداد در بخش های مختلف شهرستان اجرا و همچنین برای روشنگری و بازگو رشادت ها و دلاور مردی های شهدا به نسل جوان جامعه نمایشگاه عکس، یادواره شهدا  و برنامه های متنوع فرهنگی در دانشگاه ها برگزار شود.

انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 14106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *