800
۰
در پی سهل انگاری مسئولین؛

حفاری های ناقص به مهرنشینان مهرستان خسارت وارد کرد

ساکنان مسکن مهر شهرستان از سهل انگاری مسئولین در عدم نصب علائم هشدار دهنده و حفاظ در نزدیکی یک گودال که منجر به وارد شدن خسارت به وسایل نقلیه شده است ابراز گلایه کردند.
حفاری های ناقص به مهرنشینان مهرستان خسارت وارد کرد
به گزارش شستون، خدمت رسانی و حفاری های ناقص در برخی از نقاط شهرستان مهرستان موجب نارضایتی شهروندان و بروز حادثه برای رانندگان شده است.

حفر کانال در منطقه مهر نشین این شهرستان علاوه بر اینکه گلایه مردم را به دلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده به دنبال داشته، خسارات زیادی را به شهروندان و وسیله نقلیه آنان وارد کرده است.

شماری از ساکنین در طی تماس با این پایگاه خبری، ضمن ابراز گلایه از حفاری کانال در این محدوده گفتند: هر از چندگاهی شاهد بروز حادثه و واژگونی خودرو و موتور سیکلت به دلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده و یا حفاظ هستند.

به گفته این شهروندان سهل انگاری مسئولان در اجرای درست پروژه های زیربنایی منجر به تحمیل خسارت فراوان به اهالی شده که در این وضعیت اقتصادی ماهانه باید مبالغی را صرف تعمیر خودروها کنند. به گفته یکی از مسئولین شهرستان مهرستان کانال حفر شده در منطقه مسکن مهر هیچ مشکل و مزاحمتی برای شهروندان ندارد و این کانال کل آب این منطقه را عبور می دهد.

همچنین این مسئول معتقد است داشتن سرعت غیر ممطمئنه و برخی از بداخلاقی های رانندگی توسط جوانان که به اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی بی توجه هستند منجر به بروز حادثه شده است.

این مقام مسئول عدم تکمیل کانال آن هم با جدول گذاری را تنها قصور شهرداری دانست و اعلام کرد که تذکرات لازم به شهرداری جهت جدول گذاری داده شده است.

فاضل رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال بررسی حادثه مسکن مهر هستند، بیان کرد: فرد خسارت دیده باید گزارش بنویسد و دستور مقام قضایی را دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه نمی توان گفت که تنها راننده مقصر این حادثه است، افزود: عامل حفر کننده گودال و شهرداری نیز در این حادثه قصور دارند چرا که با شهردار در منطقه حضور و اعلام شده که برای گودال حفاظ نسب شود اما این کار انجام نشد.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: بررسی های لازم توسط کارشناسان مربوطه انجام و نظر نهایی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 19055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *