800
۰

قابلیت اتصال کنترلر Stadia به شبکه وای‌فای فراهم شد

شرکت گوگل تصمیم گرفت تا برای جلب رضایت کاربران رایانه‌های شخصی، قابلیت جدیدی را برای دسته‌های استادیا خود منتشر کند.
قابلیت اتصال کنترلر Stadia به شبکه وای‌فای فراهم شد
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلتفرم Google Stadia یک سرویس مبتنی بر فضای ابری است که گیمر‌ها به وسیله آن می‌توانند تنها به وسیله یک مانیتور و یک کنترلر، عناوین دلخواه خود را اجرا کنند. حالا به نظر می‌‎آید که شرکت گوگل توانسته برخی از محدودیت‌های این سرویس اینترنتی سرگرمی را کنار بگذارد و ارتقایی قابل توجه و مورد پسند را برای آن ارائه دهد.
اطلاعات تکمیلی از بروزرسانی سرویس گوگل استادیا
بر اساس اطلاعات به دست آمده، شرکت سازنده سرانجام اعلام کرد که از این هفته به بعد کاربران پلتفرم بازی گوگل استادیا دیگر نیازی ندارند برای استفاده از کنترلر بازی شرکت گوگل، آن را به رایانه‌های خود متصل کنند. چنین خبری برای اشخاصی که ورودی‌های USB-C محدودی بر روی لپ‌تاپ و یا رایانه‌های خود دارند بسیار مناسب و راضی کننده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده، کاربران از این پس تنها نیاز دارند دسته بازی شرکت گوگل را از طریق شبکه وای‌فای به دستگاه مورد نظر وصل کنند. در نگاه اول این قابلیت بسیار بزرگ و پیشرفته به نظر نمی‌آید، اما چنین قابلیتی باعث می‌شود تا کاربران بدون دردسر تجربه‌ای مشابه با دیگر کنسول‌ها را از طریق رایانه‌های شخصی کسب کنند.
قابلیت اتصال کنترلر Stadia به شبکه وای‌فای فراهم شد
با استفاده از قابلیت جدید، افراد می‌توانند به راحتی تجربه بازی خود را از تلویزیون به رایانه‌های شخصی انتقال دهند. جاستین اوبرتی، یکی از مهندسین برنامه گوگل استادیا نیز در حساب کاربری توئیتر خود گفت: " دسته بازی Stadia حالا دیگر با اتصال به شبکه وای فای فعالیت خود را با موفقیت ادامه می‌دهد. این قابلیت یکی دیگر از ویژگی‌های کوچک است که حسی همانند یک معجزه به فرد القا می‌کند. بعضی اوقات حتی از یاد می‌برم که در حال بازی Destiny 2 بر روی مرورگر وب هستم". گفتنی است که با وجود کوچک بودن بروزرسانی منتشر شده، این ویژگی می‌تواند رشد قابل توجهی را برای پلتفرم گوگل استادیا فراهم سازد. انتشار چنین بروزرسانی به طور حتم توجه کاربران رایانه‌های شخصی را به خود جلب می‌کند و موج جدیدی از آن‌ها را به سوی خود خواهد کشید.
بیشتر بخوانید: چگونه از هک شدن شبکه وای‌فای مطلع شویم؟
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 19090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *