800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

افول آمریکا؛ پیام شکست بی سابقه در سازمان شورای امنیت است/ پیاده سازی نقشه های غرب با توافق امارت و اسرائیل

حجت الاسلام و السملیمن بامری گفت: اعضای دائم و غیر دائم در این سازمان برخلاف نگاه آمریکایی ها رأی دادن که این خود پیام رو به افول بودن آمریکا و قدرت ایران را به جهانیان مخابره کرد.
افول آمریکا؛ پیام شکست بی سابقه در سازمان شورای امنیت است/ پیاده سازی نقشه های غرب با توافق امارت و اسرائیل
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به لزوم توجه به جنگ نرم و تبلیغات دشمن در این برهه از زمان، بیان کرد: یکی از ابزارهای دشمن این است که ارزش ها را از جامعه اسلامی بگیرد و ضد ارزش را با راه اندازی تبلیغات و جنگ نرم جایگزین کند.

 وی با بیان اینکه جنگ نرم یعنی ارزش دادن به حربه های دشمن، ادامه داد:  باید به حربه های ناجوانمردانه یزیدیان این زمان و صفاکان وهابی توجه ویژه داشت  تا در این ماه محرم ارزش و سبک زندگی اسلامی با تبلیغات دشمن از بین نرود.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان شکست بی ساقه آمریکا در سازمان شورای امنیت و سازمان ملل، افزود: اعضای دائم و غیر دائم در این سازمان برخلاف نگاه آمریکایی ها رأی دادند که این خود پیام رو به افول بودن آمریکا و قدرت ایران را به جهانیان مخابره کرد.

 حجت الاسلام و السملیمن بامری اضافه کرد:  همان گونه که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره داشته اند، صدای شکستن استخوان های پوکیده و پوسیده  غرب جنایتکار به سردمداری آمریکا به 
گوش می رسد.

وی خاطر نشان کرد: هدف آمریکا از خروج از برجام، تشدید تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران، جنگ ترکیبی و ایجاد آشوب داخلی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بود اما امروز قدرت ایران با انهدام پهباد فوق پیشرفته آمریکایی، موشک باران پایگاه عین الاسد  و مجاهدت های سردار ولایی شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان اسلام و گروه مقاومت که در فروپاشی استکبار غرب و مجسمه شیطان نقش داشته اند، به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: امارات و دیگر حاکمان فاسد عربی از دیرباز با رژیم کودک کش اسرائیل غاصب دست دوستی داشته اند اما امروز از این دوستی رونمایی شد چرا که غرب قصد دارد در دنیای اسلام نقشه های شوم خود را پیاده کند.

 حجت السلام و السملیمن بامری در ادامه هدف از رونمایی دوستی امارات و اسرائیل را به رسمیت شناختن این رژیم غاصب،  نادیده گرفتن آرمان های فلسطین  و پیاده سازی قسمت هایی از معامله قرن دانست.

 وی با اشاره به روز مسجد، مسجد را مکانی انسان ساز  و مکانی برای بصیرت دینی و سیاسی در اسلام عنوان و تصریح کرد: نماد دین داری از مسجد شکل می گیرد که باید نسبت به نظافت، حضور و آبادانی مسجد تلاش کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان در پایان با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت، به مسئولین دولتی توصیه کرد تا با نضارت قوی، تلاش جهادی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند و گفت: مسولین در نظارت باید تلاش مضاعف داشته باشند چرا که در نظام و حکومت اسلامی نباید رنجی بر دردهای مردم افزوده شود این موضوع برخلاف حکومت اسلامی است.

 انتهای پیام/
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 19916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *