800
۰
با شعار دانش آموزسالم، مدرسه سالم و جامعه سالم صورت گرفت؛

اجرای طرح "کوچ" برای مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی در سراوان

طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی) با شعار دانش آموز سالم، مدرسه سالم و جامعه سالم برای مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی در سراوان برگزار شد.
اجرای طرح "کوچ" برای مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی در سراوان
به گزارش شستون؛ طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی) برای مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی صبح امروز در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.

مهین خیرخواه شستان دانشجوی دکترای تربیت بدنی و مدرس دانشگاه در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: طرح کوچ برای مربیان و معلمان ورزشی و مدیران مدارس در سطح شهرستان سراوان برگزار شد.
 
وی افزود: امید می رود دیگر دستگاه ها و ارگان هایی که به نوعی با سلامت جامعه و افراد در ارتباط هستند همکاری لازم را در اجرای این طرح جهت دریافت نتیجه مطلوب داشته باشند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه طرح کوچ برگرفته از کلمات کنترل وزن و چاقی است، ادامه داد: این طرح با شعار دانش آموز سالم، مدرسه سالم و جامعه سالم در حال اجرا است.

خیرخواه شستان اضافه کرد: همه در تلاش هستیم تا جامعه سالم و موفق داشته باشیم و زمانی که سلامت را در جهت جسمی در نظر بگیریم تن سالم روح سالم را پرورش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای اجرای طرح به گونه ای است که به صورت شاخه وار وظایفی برای مدیران، معاونین اجرایی، معاونین بهداشت و سلامت و دبیران و معلمان تربیت بدنی در نظر گرفته شده است.

به گفته این دانشجوی دکترا خانواده ها نیز در اجرای طرح کوچ سهیم هستند و به نوعی برای آموزش خانواده ها در راستای تامین سلامتی فرزندان نیز برنامه ریزی شده است تا سطح آگاهی خانواده ها در نحوه تحرک و فعالیت بدنی فرزندان و شرکت در فعالیت های ورزشی و تغذیه مناسب بالا رود.

خیرخواه شستان در پایان تصریح کرد: دانش آموزانی که در اجرای این طرح موفق می شوند به شکرانه سلامتی خود در جشن نیکوکاری که در اسفند ماه برگزار می شود شرکت خواهند کرد و در روز درختکاری یک درخت در مدرسه، منزل و یا محیط باز غرس خواهند کرد تا همواره یاد داشته باشند که مراقب سلامتی خود باشند.
 
انتهای پیام
 
 
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 20438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *