800
۰
شهردار سراوان مطرح کرد:

نقش بازگشایی گره های ترافیکی در تسهیل عبور و مرور شهری

عبدالمجید احلال زهی گفت: بازگشایی گره های تراغیکی نفش اساسی در بهبود و تسهیل ترافیک و عبور و مروز شهری و همچنین کاهش بار ترافیکی دارد.
نقش بازگشایی گره های ترافیکی در تسهیل عبور و مرور شهری
به گزارش  شستون؛ عبدالمجید احلال زهی شهردار سراوان از باز گشایی واجراي ادامه خیابان امام خمینی ره از حدفاصل کوه الله اکبر تا خیابان خلفای راشدین و ادامه بلوار خليج فارس به خيابان امام خميني(ره) و خیابان قدس خبر داد.
 
وی افزود: در راستای بازگشایی گره های ترافیکی سطح شهر بازگشایی خیابان امام خمینی  وبلوار خليج فارس  نقش اساسی در بهبود وتسهیل ترافیک وعبور مرور شهری وکاهش بار ترافیکی خیابانهای انقلاب ،طالقانی، بلوار خليج فارس وقدس شرقی را دارد.
 
شهردار سراوان با بیان اینکه، انجام این پروژه به صورت زیر سازی، خاك ريزي، جدول گذاری و آسفالت و فضای سبز انجام خواهد گرفت، ادامه داد: همجواري بیمارستان ایرانمهر در اطراف این خیابان ها  یکی از پرتردد ترین مناطق شهري خواهد بود و با اجراي اين پروژه شاهد تسهیل در تردد و کاهش بار ترافیکی زیادی از خیابان های هم جوار را خواهد داشت.
 
احلال زهی اضافه کرد: اتصال خیابان مذکور یکی از ورودی ها و خروجی های اصلی شهر از طرف جنوب وشرق به مرکزشهرخواهدبود .
 
وی در پایان  اعتبار مورد نياز براي برای بازگشایی، جدول گذاري، خاک ریزی و زیرسازی در دو لایه و آسفالت هزینه ایی بالغ بر2 میلیارد و 117 میلیون تومان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 20778
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *