800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان عنوان کرد؛

دستپاچگی مضاعف از نشانه های فروپاشیدگی امریکا است/ سرسپرده تر به استکبار و شیطان از خاندان پهلوی وجود ندارد

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: امروز دشمن دچار دستپاچگی مضاعف شده، امریکا در دل امریکا شکست خورده است که این نشانه فروپاشیدگی و شکستن استخوان های پوکیده این جنایت کاران است.
دستپاچگی مضاعف از نشانه های فروپاشیدگی امریکا است/ سرسپرده تر به استکبار و شیطان از خاندان پهلوی وجود ندارد
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای ایران بیان کرد: شهادت چهره علمی و دانشمند انقلابی ولایی که سالها مجاهدت علمی کرد به دست دشمنان اسلام و انسانیت به صورت وحشیانه و بزدلانه ترور شد و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده در تداوم مسیر مجاهدانی همچون قاسم سلیمانی گام برمی داشت که این مکتب یک مکتب حقیقی است که نهایت آن به روشنی ختم می شود، افزود:  دست صفاک، وحشی گری و بزدلی دشمنان یکی دیگر از مجاهدان مکتب پیامبر (ص) که تجلی در مکتب امام راحل دارد را از ما گرفت اما یک قدم به غرق شدن و نابود شدن دشمنان اسلام نزدیک تر شده ایم.


امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: این وعده الهی است دقت داشته باشیم که این موضوع شعار نیست، امروز دشمن دچار دستپاچگی مضاعف شده، امریکا در دل امریکا شکست خورده است که این نشانه فروپاشیدگی و شکستن استخوان های پوکیده این جنایت کاران است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: کشورهای مرتجع، بهم ریخته و بی بند و بار که چهره اسلام را لکه دار کرده اند، یقینا با غرق شدن رژیم کثیف و آمریکای جنایت کار غرق می شوند اما این موضوع غصه دارد که در دل کشور بعضی ها با زبان فارسی و گفتار این کشور عمل و رفتار عبری دارند که اینها باید توجه داشته باشند دشمن از بین رفتی است خود را رسوا نکنند و به این افراد دل نبندند.

وی با اشاره به اینکه خط ولایت خط خداوند متعال است، ادامه داد: به کوری چشم دشمن و دلدادگان به غرب در داخل مجاهدان راه خدا سیلی محکمی به دشمن خواهند دارد، شهادت شهید هسته ای برکتی دارد که به زودی محقق خواهد شد و قاتلان این دانشمند هسته ای به سزای اعمال خود خواهند رسید.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: در ایامی قرار گرفته ایم که ویروس منحوس کرونا مشکلاتی را ایجاد کرده است اما این مشکلات نباید به گونه ای باشد که هر کس دارای مسئولیت است در پست و مقام خود سستی کند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: صف های گاز و بنزین شایسته این شهرستان نیست،  چرا این صف ها از بین نمی رد؟ نظارت بر فروشگاه ها و این اماکن باید بیشتر شود که مبادا بر رنج مردم رنج مضاعف ایجاد شود.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از کلام خداوند متعال است، گفت: باید در تمامی ابعاد دقت و تلاش شود که این بی نظمی ها باعث رنج مردم نشود.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه تنبلی، سستی و برخی از انحرافات در وظیفه ها دیده می شود، پاکیزگی، آسفالت، فضای سبز و بولوار کشی های موجود در شهر را شایسته این منطقه ندانست  و ادامه داد:  باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم که قصوری ایجاد نشود، اگر در بحث بنزین و گاز برخی ها به دنبال رانت و مافیا و فروش غیر مجاز هستند باید با چنین افرادی برخورد و امتیاز آنها لغو شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: اگر تاریخ ایران را مطالعه کنیم انسان هایی نالایق تر و سرسپرده تر به استکبار و شیطان و بی عرضه تر از خاندان پهلوی نداشته باشیم اما امروز باید دقت داشته باشیم که با توجه به تحریفات ایجاد  شده توسط دشمن بسیاری از زیرساخت ها در زمان انقلاب ایجاد شد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تمامی تحریم ها دوستانی در داخل کشور سستی کردند که موجب به وجود آمدن مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است اما نباید مجاهدت ها و خوبی ها را به فراموشی بسپاریم و مبادا دچار لغزش و دوگانگی شویم.

انتهای پیام/
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 21189
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *