۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

قرار گرفتن در مسیر ولایت و استکبار ستیزی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود/ خنثی شدن توطئه های دشمن در منطقه با حضور مجاهدانه حاج قاسم

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: دشمن با برنامه ریزی و هزینه های هنگفت افرادی را در منطقه اجیر کرد اما این توطئه با ورود شخصیت ولایی و مجاهد حاج قاسم سلیمانی، خنثی شد.
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اولین سالگرد شهادت ابرمرد تاریخ معاصر، سردار ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: امروز اگر سردار سلیمانی به عنوان سردار دلها در دل افراد کثیری قرار گرفت به دلیل این بود که در مسیری که خداوند متعال مشخص کرده قرار گرفته است.

وی افزود: حرکت در مسیر خداوند متعال از ویژگی های بارز این مجاهد فی سبیل الله بود که با ایمان راسخ در مسیر خدا هجرت و با مجاهدت و اخلاص جانفشانی کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: شهید سردار سلیمانی صادقانه در میدان عمل حقانیت مکتب امام را به چشم و گوش همگان رساند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: برخی از یاوه گویان، جاهلان و انسان های مغرض حرف هایی می زنند اما چرا از شخصیت نورانی این فرد مجاهد که با شور آفرینی دست فاسدان را قطع کرد، نمی بینند.

وی ضمن توصیه به مطالعه وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قرار گرفتن در مسیر ولایت را از برجستگی های حاج قاسم عنوان و اضافه کرد: ولایت مداری شهید سلیمانی موجب شد که دل و قلب افراد بسیاری محبوب وی شوند.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به تحریف، توطئه و تبلیغات غول آسای غرب و دشمنان انقلاب، خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی از شاخص های زندگی سردار سلیمانی بود، دشمنان را خوب شناخت و ترفند دشمن را به خوبی فهمید.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: شهید سلیمانی هیچ زمانی به دشمن اعتماد نکرد، فتوحاتی به فضل خدا در منطقه ایجاد شد که رژیم کودک کش در حصر قرار گرفت اما امروز برخی ها مباحثی را به هم گره می زنند، عکس یادگاری می گیرند و یا نشست هایی دارند این افراد نباید به دشمن اعتماد کنند چرا که دشمن به دنبال انتقام است.

وی با اشاره به ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمن با برنامه ریزی و هزینه های هنگفت افرادی را در منطقه اجیر کرد اما این توطئه با ورود شخصیت ولایی و مجاهد حاج قاسم سلیمانی، خنثی شد.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: موظف به پاسداشتی از ارزش هایی هستیم که خون هزاران شهید بخاطر این ارزش ها به زمین ریخته شد.

انتهای پیام/
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 21507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *