800
۰
با صدور پیامی انجام شد؛

قدر دانی فرمانده سپاه سراوان از حضور گسترده مردم در انتخابات

احمد مالدار با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدر دانی کرد.
قدر دانی فرمانده سپاه سراوان از حضور گسترده مردم در انتخابات
به گزارش شستون، احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با صدور پیامی از مشارکت گسترده مردم ولایی و متعهد شیعه و سنی این خطه از کشور که با حضور پر شور خود مانع از بهره برداری رسانه های بیگانه شدند، قدر دانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است که خداوند متعال را شاکر هستیم که ملت فهیم ایران به ویژه مردم ولایتمدار و مرزدار شهرستان سراوان در شرقی ترین نقطه ایران بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت و حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر رقم زدند و این مشارکت و حضور تیری بر قلب دشمنان کوردل مردم شیعه و سنی این خطه از کشور و میهن اسلامی ما شده است.

سلحشوران و مرزداران این خطه از کشور با گام‌های استوار و ایمان راسخ متعهدانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراوان مشارکت حداکثری داشته و این موضوع باعث شد که بار دیگر اهالی زادگاه خورشید ایران با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور متعهدانه مردم ولایی و مومن شهرستان سراوان که بصیرانه در پای صندوق‌های رای حضور یافتند از تمامی عوامل اجرایی که در روند اجرای انتخابات مشارکت و حضور یافتند کمال امتنان و تشکر را دارم.

انتهای پیام/
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 22939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *