800
۰
مکتبی که ادامه دارد؛

الگو گیری از روحیه جهادی سرباز ولایت در مقابله با کووید۱۹/ اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی شمار مبتلایان کرونا را کاهش داد

بسیجیان با الگو گیری از روحیه جهادی حاج قاسم وارد میدان مقابله با ویروس کرونا شدند که اجرای موفقیت آمیز این طرح منجر به کاهش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ شد.
الگو گیری از روحیه جهادی سرباز ولایت در مقابله با کووید۱۹/ اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی شمار مبتلایان کرونا را کاهش داد
به گزارش شستون، با شیوع همه گیری ویروس منحوس کرونا در کشور بسیجیان با الگوگیری از روحیه جهادی شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی پا به میدان مقابله با این بیماری مهلک و کشنده گذاشتند و با تمام قدرت به حمایت از کادر درمان در آمدند.

بر همگان واضح و مبرهن است که اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بحران کرونا یکپارچگی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

بسیجیان با الگوگیری از روحیه شهادت طلبی و جهادی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی که برای امنیت و آرامش ملت شریف ایران در آن سوی مرزها به مقابله با داعش پرداخت، در میدان مبارزه با ویروس کرونا پیشتازی کردند.

ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: با توجه به ابلاغ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بحران کرونا به شهرستان ها، یک نشست به سپاه شهرستانی و شورای اداری برگزار شد که نیروی‌های بسیج و سپاه به صورت تمام وقت و با روحیه جهادی و ایثار و الگوپذیری از رشادت های حاج قاسم سلیمانی پا به میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا گذاشتند.

وی افزود: نیروهای بسیجی و سپاه در کنار پرسنل حوزه بهداشت و درمان در گشت های مشترک، رهگیری موارد مثبت، توزیع بسته های مواد غذایی و پک های بهداشتی و همچنین انجام واکسیناسیون خانه به خانه جهادی وار در صحنه حضور داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای موفقیت آمیز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد کاهش موارد مثبت به کرونا بودیم که این نشان می دهد روحیه جهادی و ایثارگری در نیروهای بسیج وجود دارد.

کرد تمینی با اشاره به تداوم همکاری بسیج و سپاه برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، خاطر نشان کرد: هر زمان از بسیج و سپاه درخواست همکاری داشته ایم با تمام قدرت و توان حضور یافته و اجرای طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز همدلی و همراهی جهادگران بسیجی بوده است.

وی گفت: اگر این طرح اجرا نمی شد قطعا برای مهار ویروس کرونا با مشکل مواجه می شدیم اما هم افزایی، هم فکری، همدلی و همکاری نیروهای بسیج که حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار داده باعث شد تا در انجام واکسیناسیون و کنترل ویروس کووید ۱۹ موفق باشیم.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 24375
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *