800
۰
در راستای محرومیت زدایی؛

آیین افتتاحیه ۷۶پروژه محرومیت زدایی درمهرستان برگزار شد

آیین افتتاحیه ۷۶ پروژه محرومیت زدایی با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مهرستان برگزار شد.
آیین افتتاحیه ۷۶پروژه محرومیت زدایی درمهرستان برگزار شد
به گزارش شستون، آیین افتتاحیه ۷۶پروژه محرومیت زدایی با حضور سردار احمد شفائی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق و فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، فرماندار مهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، ائمه جمعه وجماعات، بخشداران، شورای اداری، سران طوایف، معتمدین، بسیجیان و عموم مردم به صورت تجمیعی در محل سالن سپاه مهرستان برگزار شد.

احمد شفائی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق در حاشیه این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم که بسیج درحوزه سازندگی و محرومیت زدایی در این چند سال برای مردم مهرستان پابه رکاب بوده و امید می رود دولت انقلابی در این حوزه با تمام توان وارد عمل شود.

ناصردُرازهی فرماندار مهرستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: اقدامات بسیج و سپاه از چشم مردم مهرستان پوشیده نیست و در این هشت ماه آوار برداری دولت، دوشادوش دولت در همه زمینه ها به خصوص محرومیت زدایی و کنترل بازار و و جلوگیری از جو سازی های معاندین برای نا امیدی مردم واقعا نقش آفرینی کرده است.

حسين نکویی فرمانده سپاه مهرستان در این مراسم بیان کرد: در طول سه سالی که به عنوان خادم مردم مهرستان در بسیج معرفی شدم تمام تلاش را برای محرومیت زدایی مردم انجام داده ام و این ۷۶پروژه که در۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ انجام آماده و تقدیم مردم شده با استقبال و حمایت علما مردم و کارکنان جهادی صورت گرفته است.

مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان درحاشیه این مراسم اظهار کرد: مردم شريف و قدر شناس مهرستان بسیج و سپاه را به عنوان یک نهاد مردمی و یاری رسان می دانند و پیوسته ارتباط دارند و این نهاد در همه زمینه ها در کنار مردم بوده است که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 25414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *