800
۰
امام جمعه سراوان:

قوه قضاییه مظهر احقاق عدالت است/ چالش ذهنی ترفند جدید دشمن برای ضربه زدن به نظام

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: دشمن در این برهه از زمان صف بندی هایی انجام داده و به دنیال ایجاد چالش ذهنی برای وارد کردن هجمه های جدید به انقلاب اسلامی ایران است.
قوه قضاییه مظهر احقاق عدالت است/ چالش ذهنی ترفند جدید دشمن برای ضربه زدن به نظام
به گزارش شستون؛ رئیس دادگستری سراوان به همراه دادستان و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی شهرستان صبح امروز با حضور در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار پرستوهای عاشق با امام جمعه سراوان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در این دیدار گفت: دستگاه قضا در جامعه و انقلاب اسلامی جایگاه رفیع و ارزشمندی دارد که باعث حفط ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

وی افزود: هدف امت به پا خواسته انقلابی در ایران اسلامی این است که جامعه را متوجه دین و ارزش های الهی کنند که در این راستا هر فردی که به وظایف خود به خوبی عمل کند مسیر رسیدن به هدف غایی و قله را هموار و بستر را برای تشکیل تمدن جهانی مهیا می سازد.

امام جمعه سراوان گفت: انجام اعمال صالح برای رسیدن به قله موثر است که خداوند از نماز، امر به معروف و نهی از منکر، احسان به مردم و ایجاد عدالت و احقاق حق مظلوم به عنوان اعمال صالح در قرآن یاد کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه قوه قضاییه مظهر احقاق عدالت است، ادامه داد: عدالت مفهوم گسترده ای در اسلام دارد که یکی از سالم ترین، صالح ترین و پر اهمیت ترین عبادت و فریضه در پیشگاه پروردگار عالم که ابزار آن نیز در انقلاب اسلامی ایجاد شده، عدالت است.

وی خاطر نشان کرد: چهره زیبا و برجسته شهید بهشتی به قوه قضاییه لطافت ویژه ای بخشیده است و در این دستگاه افراد صالح برای احقاق عدالت در حال فعالیت هستند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه کار در دستگاه قضا بسیار مقدس و ارزشمند است، بیان کرد: دشمن از هر سمت و سویی هجمه وارد می کند، صف بندی هایی انجام داد تا ذهن ها را به گروگان بگیرد، چالش ذهنی ایجاد کرده اما به یقین می داند پرچم انقلاب اسلامی ایران قدرتمند است و باعث افول آنها خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: دشمن ستیزی و طاغوت ستیزی در ذات انقلاب اسلامی ایران نهفته است که می طلبد بیش از گذشته برای ترویج انقلاب و به صورت مخلصانه در میدان حضور داشته باشیم.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 25633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *