800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

کارگران زیربنای توسعه و تسکین دهنده رفاه عمومی کشور هستند/ شهید مطهری نماد مجاهدت در راه خداست

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران زیربنای توسعه و تسکین دهنده رفاه عمومی کشور هستند.
کارگران زیربنای توسعه و تسکین دهنده رفاه عمومی کشور هستند/ شهید مطهری نماد مجاهدت در راه خداست
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی بیان‌کرد: یکی از نیازهای امروز در جوامع اسلامی وحدت است، اگر وحدت در کشورهای اسلامی حاکم باشد باعث رشد و ترقی می‌شود و فقر و بی عدالتی از بین می‌رود.

وی افزود: با چنگ زدن به ریسمان الهی تمام مشکلات حل می‌شود، اگر اتحاد باشد پیشرفت حاصل می‌شود، اسرائیل و آمریکایی‌ها با ایجاد مشکل در کشورهای اسلامی به دنبال این هستند تا بتوانند هرج و مرج ایجاد کنند و از این فرصت برای بهره‌برداری خود استفاده کنند.

امام جمعه موقت سراوان اضافه‌کرد: قدرت پوشالی دشمنان انقلاب در حال از بین رفتن است، افول اسرائیل در روزهای اخیر شدت گرفته و روز به روز شاهد ضعیف تر شدن این غده سرطانی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سابکی خاطر نشان‌کرد: هشتم اردیبهشت ماه روز شورا اسلامی است که این روز را خدمت شوراها تبریک می گویم، مردم سراوان از شورا درخواست دارند که برای شهر یک شهردار انقلابی و جهادی انتخاب کنند تا این شهر از وضعیت کنونی خارج شود.

وی تصریح‌‌کرد: یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر نام‌گرفته‌، کارگران زیربنای توسعه و تسکین دهنده امنیت و رفاه عمومی کشور هستند، کارگران به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و انتظار دارند مسئولین نیز به وعده خود عمل کنند و با دریافت به موقع حقوق و دستمزد شرمنده خانواده خود نشوند.

امام جمعه موقت سراوان ادامه‌داد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت فیلسوف، عارف و اندیشمند بزرگ اسلام استاد شهید مطهری و روز معلم است، استاد مطهری یک مبارز به تمام معنا بود، نماد مجاهدت در راه خدا که سخت ترین جهاد را مقابل کج فهمان و منحرفین انجام داد امروز ایشان بهترین الگو برای معلمان، صاحبان تریبون و اهل قلم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی تصریح کرد: استاد مطهری مقابل منحرفین که مردم را نسبت به دین و انقلاب بدبین می‌کردند با جهاد تبیین مقابله کرد و به خوبی در آن زمان حق را تبیین کرد و به روشنگری پرداخت.

وی اذعان‌کرد: امروزه باید آثار شهید مطهری را میان دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها ترویج دهیم و مقابل افرادی که با شبهه افکنی باطل را حق جلوه می دهند ایستادگی کنیم.

امام جمعه موقت سراوان گفت: همانطور که نماز واجب است، جهادتبیین نیز واجب است و همه ما وظیفه داریم واقعیت‌های جامعه را تبیین کنیم چرا که امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه‌های ضدانقلاب ذهن‌ها را به گروگان گرفته تا با شبهه افکنی ذهن‌ها را نسبت به نظام بدبین کند.

وی در پایان شهادت روحانی مجاهد، مردمی و اسوه وحدت در سیستان و بلوچستان آیت الله سلیمانی که سالها در استان فعالیت داشتند را تسلیت گفت.

انتهای خبر/
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 26416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *