800
۰
در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

حضور مؤثر بسیج برای امید آفرینی و خنثی‌سازی توطئه دشمنان/ ۱۰۶ برنامه در سراوان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: حضور مؤثر و فعال بسیج در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمن را در اغتشاشات سال گذشته خنثی کرد.
حضور مؤثر بسیج برای امید آفرینی و خنثی‌سازی توطئه دشمنان/ ۱۰۶ برنامه در سراوان برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ علی ثمره حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، بیان کرد: آنچه که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد سه عامل اساسی و مهم رهبری، اسلام و باورهای اعتقادی و دینی و مردم بود که این سه مؤلفه در کنار هم قرار گرفتند و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) با نگاه ژرف و دوراندیشی که داشتند در پنجم آذرماه سال پنجاه و هشت فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند، افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس از خود کارنامه درخشانی به‌جای گذاشت که برگ زرینی و افتخار بسیار بزرگی برای بسیج شد، زمانی که بسیج و گروه‌های مردمی به جنگ ورود کردند موفقیت‌های بسیار بزرگی رقم خورد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: حضور بسیج باعث شد صحنه نبرد تغییر کند و توفیقات مهمی حاصل شود، پیروزهای بزرگی به‌واسطه ایمان و اخلاص بسیجیان به دست آمد.

ثمره حسینی اضافه کرد: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی، بسیاری از افراد که از نفوذ و کارایی بسیج نگران بودند اعلام کردند جنگ که تمام شد نیاز به بسیج نداریم؛ اما حضرت امام (ره) فرمودند بسیج بایستی با اطمینان در میدان باشد و در ادامه اعلام داشتند هر کسی که از بسیج غافل شد به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از جنگ خدمت بزرگی که توسط بسیج انجام شد موضوع واکسن فلج اطفال بود که این کار بزرگ به‌واسطه بسیج صورت گرفت، اگر در سال‌های اخیر به فعالیت بسیج نگاه گذرا داشته باشیم مشاهده می‌کنیم که در زمان کرونا با انسجامی که توسط بسیجیان شکل گرفت پیشرفت‌های خوبی حاصل شد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه بسیج حکم لوکوموتیو و پیشران را در بسیاری از عرصه‌ها دارد، تصریح کرد: بسیج در دورترین روستاها در قالب پایگاه مقاومت فعالیت دارد که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در هر کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع جهان‌خواران از آن کشور دور خواهد شد.

ثمره حسینی گفت: با حضور بسیج در همه میادین توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شده به طور مثال در اغتشاشات اخیر که در سال گذشته انجام شد باز هم بسیج ورود کرد و پاره تن ملت شد، در بسیاری از جاها بسیجیان را با فجیع‌ترین حالت ممکن به شهادت رساندند؛ اما بسیجیان صبر و تحمل کردند و توطئه دشمن که برای تضعیف و براندازی نظام با لشکرسازی در فضای مجازی در حال انجام بود به برکت حضور بسیجیان در صحنه برای حفاظت و پاسداری از انقلاب خنثی شد.

وی بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج مهم‌ترین واحد راهبردی هستند که بر اساس اقتضای هر زمان برنامه‌های مختلفی را انجام می‌دهند که در هفته بسیج در سراوان ۱۰۶ عنوان برنامه ذیل یازده قرارگاه با محوریت پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌ها شامل فضاسازی در میادین و سطح شهرستان، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، رزمایش جهادگران فاطمی، اعزام گروه‌های جهادی به روستاها، برپایی میزهای خدمت ادارات، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای برای اقشار مختلف خصوصاً برای نسل نوجوان و جوان، اجرای نشست‌های روشنگری و بصیرتی برای اقشار مختلف، اجرای جشنواره ورزشی بسیج با حضور ۶۰ تیم، توزیع بسته و کمک‌های مؤمنانه، پویش نذر خون، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، یادواره شهدا و آبروی محله انجام می‌شود.

ثمره حسینی اذعان کرد: شعار امسال هفته بسیج؛ «بسیج؛ امید ملت ایران است»، دشمن تلاش می‌کند که یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد؛ اما بسیج با تمام توان برای امید آفرینی در جامعه حضور دارد این امید آفرینی در حوزه خدمات‌رسانی به مردم است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب: 26947
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *