800
۰
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

۴۳ طرح اشتغال‌زایی در سیب و سوران به بهره‌برداری رسید

فرماندار سیب و سوران گفت: ۴۳ طرح از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد با اعتباری به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ایام دهه مبارکه فجر در شهرستان به بهره‌برداری رسید.
۴۳ طرح اشتغال‌زایی در سیب و سوران به بهره‌برداری رسید
فرشاد گرگیچ در گفتگو با شستون بیان کرد: در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارکه فجر برنامه‌ها و پروژه‌های ذیل با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در بخش هیدوچ به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: خانه بهداشت روستای کشهک با اعتباری به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال، افتتاح پایگاه اورژانس هیدوچ با اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال، یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با اعتباری به مبلغ ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، گلخانه خانگی از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با اعتباری به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.

فرماندار سیب و سوران ادامه داد: گفتنی است ۴۳ طرح از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد با اعتباری به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ایام دهه مبارکه فجر در شهرستان به بهره‌برداری رسید.

گرگیچ تصریح کرد: همچنین پروژه توسعه برق در روستای کورناهوت با حجم ۱.۴ کیلومتر شبکه فشارضعیف و ۰/۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه پست ترانس با اعتباری به مبلغ ۹۰۲۰ میلیارد ریال و منبع ذخیره آب ۳۰ مترمکعبی در منطقه عشایری آبسر با اعتباری به مبلغ ۲ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

گفتنی است ۴ پروژه برق در سطح شهرستان در ایام دهه مبارکه فجر با اعتباری به مبلغ ۴۵۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 27253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *