800
۰
به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

افتتاح مرکز توانمندسازی بهبودیافتگان از اعتیاد در سیب و سوران

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز توانمندسازی وصیانت اجتماعی بهبودیافتگان از اعتیاد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است.
افتتاح مرکز توانمندسازی بهبودیافتگان از اعتیاد در سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ زهرا بامری در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز توانمندسازی بهبودیافتگان که هم‌زمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و با حضور فرماندار سیب و سوران، اعضای شورای اداری و معتمدین شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مرکز توانمندسازی وصیانت اجتماعی بهبودیافتگان از اعتیاد و همچنین یک مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی در شهرستان سیب و سوران به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بازگشت معتادان بهبودیافته به اعتیاد یکی از جدی‌ترین مشکلات پیشگیری و درمان اعتیاد به شمار می‌رود که توانمندسازی بهبودیافتگان راهی مؤثر در رفع این مشکل است.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان اضافه کرد: مرکز توانمندسازی و صیانت از امور بهبودیافتگان مکانی امن برای افرادی است که درمان اعتیاد آنها پایان‌یافته است، در این مرکز با بهره‌مندی از خدمات مددکاری و مداخلات اجتماعی به مدت شش ماه این فرصت را به افراد مقیم خواهد داد شغل و زندگی دائمی برای خود فراهم نمایند و به‌عنوان یک شهروند عادی به جامعه باز گردند.

بامری تصریح کرد: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 27255
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *