800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

تجزیه کشور های اسلامی؛ ترفند مستکبرین جهان است/ اسرائیل پشت پرده جداسازی اقلیم کردستان عراق

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: تجزیه کشور های اسلامی و تبدیل آن به کشور های کوچک از ترفند های مستکبرین جهان برای غارت منابع مالی و ثروت آن کشور ها است.
تجزیه کشور های اسلامی؛ ترفند مستکبرین جهان است/ اسرائیل پشت پرده جداسازی اقلیم کردستان عراق
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون  اقتدار اسلام را در گرو انسجام و اتحاد دانست و اذعان داشت: در روز گاران گذشته کل جهان اسلام یکپارچه بوده، که اقتدار بسیار عظیم و با شکوهی را داشته است.
وی افزود: جهان اسلام در زمان امپراطوری عثمانی بنا بر فرمایشات امام خمینی (ره) ، از اقتدار بزرگی برخوردار بوده است اگر چه کاستی هایی داشته است، اما وجود حکومت متحد و یک پارچه مایه عزت اسلام و مسلمین بود.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق خاطر نشان کرد: تجزیه و تبدیل کشور های اسلامی به کشور های کوچک یکی از ترفندهای مستکبرین و دشمنان اسلام که هیچ گونه اهمیتی نداشته باشند تا به راحتی بتوانند بر آنان مسلط شوند.
مولوی رئیسی با بیان اینکه هدف از تبدیل کشور های اسلامی به کشور های کوچک تسلط کشور های مستکبر بر مسلمانان است، گفت: قصد دارند با این کار منابع مالی و ثروت های کشورهای مسلمان را به یغما ببرند، اما اگر حکومت یکپارچه و قدرتمند باشد مستکبرین توان مقابله با آنان را نخواهند داشت.
وی ادامه داد: تقسیم کشور عراق و همه پرسی اقلیم کردستان به ضرر جهان اسلام و مسلمانان.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق با تأکید بر اینکه اسرائیل سر سخت ترین دشمن جهان اسلام است، افزود: آمریکا و اسرائیل پشت پرده همه پرسی و جداسازی کردستان عراق هستند و آنان را حمایت می کند.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 9046
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *