800
۰
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان:

تجلی صفات نیکو در گرو خدمت به نیازمندان جامعه/ حفظ کرامت انسانی مددجویان توسط مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در شهرستان سیب و سوران گفت: خدمت به مددجویان و نیازمندان بر اساس معیار های اسلامی، عامل تجلی و پیدا کردن صفات نیکو می شود.
تجلی صفات نیکو در گرو خدمت به نیازمندان جامعه/ حفظ کرامت انسانی مددجویان توسط مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)
به گزارش شستون، وحید نجفی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران با اشاره به وضعیت مددجویان تحت حمایت این نهاد، خدمت به مددجویان و نیازمندان براساس معیارهای اسلامی را عامل تجلی و  پیداکردن صفات نیکو در وجود انسان برشمرد که این صفات موجب عاقبت به خیری فرد می شود.
 
وی به دقت در انجام فرآیندهای تنظیم پرونده مددجویان که به دلیل فوت سرپرست خانوار، ازکار افتادگی سرپرست، طلاق و یا زندانی شدن نان آور خانوار ها به این نهاد مراجعه می کنند را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید دقت انجام شده به نحوی باشد که در زمان پالایش پرونده های مدد جویی در طول سال، با دلایل و مستندات قانونی منجر به کاهش مراجعه ها به این نهاد شود.
 
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:  ثبت نام و توزیع کارت‌های مددجویی تا پایان سال جاری ادامه دارد و  تمام مددجویان مستمری بگیر کمیته امداد می توانند پس از تکمیل فرم‌ های مربوطه که توسط عاملان صندوق قرض الحسنه امداد "ولایت" این استان انجام می شود، نسبت به دریافت کارت و رمز اقدام کنند.
 
نجفی لزوم برنامه‌ ریزی مدیران شهرستان‌ها در زمینه ارائه گزارش عملکرد حوزه‌ها در زمان مشخص شده برای افزایش اثربخشی خدمات حمایتی و توانمند سازی اقشار نیازمند را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: سنجش میزان هماهنگی عملکرد ادارات کمیته امداد شهرستان ها با دستورالعمل ‌ها و آیین نامه‌های جذب به موقع اعتبارات دولتی و منابع اعتباری صدقات مبتنی بر نیاز مناطق محروم و صندوق قرض الحسنه امداد"ولایت"، انجام  شده که احکام برنامه ششم توسعه این نهاد و رتبه بندی مدیران در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد توجه بوده است.
 
وی به مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران توصیه کرد تا از هرگونه اسراف و تجمل گرایی بر حذر باشد و در هنگام خدمت با ارباب رجوعان و مددجویان در کنار حفظ کرامت انسانی قوانین را نیز رعایت کنند. 
گفتنی است درپایان مراسم از زحمات لعل بخش دهواری، مدیر سابق اداره کمیته امداد شهرستان سیب و سوران که به درجه بازنشستگی نائل آمد تقدیر و خدارحم پارسه به ‌عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
 
انتهای پیام
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 9106
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *