800
۰
در جلسه فوق العاده کمسیون نظارت شهرستان سراوان مطرح شد؛

عدم ثبت 17 خبازی دارای پروانه کسب در سامانه اصناف/ انتخابات اتحادیه خبازی 10 دی برگزار می شود

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات اتحادیه خبازی ها در سراوان و عدم ثبت 17 خبازی دارای پروانه کسب، جلسه فوق العاده کمسیون نظارت شهرستان برای رفع این مشکل تشکیل شد.
عدم ثبت 17 خبازی دارای پروانه کسب در سامانه اصناف/ انتخابات اتحادیه خبازی 10 دی برگزار می شود
به گزارش شستون، مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در جلسه که بعد از ظهر روز گذشته 6 دی ماه سال جاری برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه های به صورت الکترونیکی در شهرستان، گفت:  درسنوات گذشته صدور پروانه کسب در اختیار شهرداری ها بوده که از چند سال قبل این مورد از شهرداری ها سلب و به اتاق اصناف محول شد.
وی ادامه داد: تعدادی از متصدیان در صنف خبازی ها به دلیل عدم شرکت در انتخابات این صنف با توجه به داشتن پروانه کسب، شاکی هستند که پس از انعکاس این مشکل به مرکز استان مقرر شد در صورت امکان موارد مذکور ثبت و یا در نهایت انتخابات به تعویق بیفتد تا همه اعضا بتوانند در انتخابات شرکت کنند .
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان اضافه کرد: تعداد 17 خبازی در دو بخش بم پشت و جالق، پروانه های کسب آنان دارای اعتبار است اما وارد سامانه اتاق اصناف نشده اند به همین دلیل نمی توانند در انتخابات اتحادیه خبازی ها شرکت کنند.
طاهری گفت: در شرایط فعلی اسامی 17 خبازی در مصوبه کمسیون نظارت شهرستان درج شود تا به استناد این مصوبه امکان ثبت تمامی اعضا فراهم شود.
وی ادامه داد: انتخابات اتحادیه خبازی ها روز یکشنبه 10 دی ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در اتاق اصناف شهرستان سراوان برگزار می شود که مشکل ثبت باید تا 24 ساعت قبل از انتخابات انجام شود.

انتهای پیام/الف.د
 
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 9796
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *