800
۰

بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و محکومیت فتنه گران با صدور بیانیه ای توسط علما و روحانیون جنوب سیستان و بلوچستان

علما و روحانیون شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان با صدور بیانیه ای ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، اقدامات فتنه‌گران را محکوم کردند.
بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و محکومیت فتنه گران با صدور بیانیه ای توسط علما و روحانیون جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ علما، روحانیون، نخبگان ائمه جمعه و جماعات، مدرسین و مدیران حوزه های علمیه در بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، و محکومیت  فتنه گران حوادث اخیر کشور بیانیه صادر کردند.
 در این ‌بیانیه آمده است بدینوسیله ما شاخصین قومی، مذهبی تحصیلکرده شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان ضمن بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و رهبری عزیزمان که مثابه ناخدای کشتی نجات در تلاطم فعلی کشورهای اسلامی است، اتفاقات اخیر را از خیانت ‌ دشمنی استکبار جهانی و دست نشانده های منطقه ای آنان دانسته و بر ما واضح و روشن است که این تحرکات تهاجم به اصل اسلام و وحدت اسلام بوده و ناشی از شکست مفتضحانه و پی در پی جبهه کفر در میادین مختلف است.
در ادامه این بیانیه مطرح شده است هم زمانی اعلام بیت المقدس به عنوان رژیم جعلی اسرائیل از یک طرف و از طرف دیگر مواضع مقتدرانه رهبر عزیزمان به عنوان یک رهبر انقلابی در کشور اسلامی که باعث اتحاد کشورهای مذکور در مقابل رژیم منحوس اسرائیل گشته، آمریکا و نوکران آن را بر آن‌ دانست تا مجدا به فکر ترقه بازی در کشورمان باشد.
در این‌بیانیه هر گونه اقدام ساختار شکنانه در خارج از موازین شرعی و قانونی، محکوم  شده است که به‌ حول و قوه الهی و تدبیر حکیمانه مسئولین ذیربط، این موضوع نیز در نطفه خفه خواهد شد.
در پایان بیانیه نیز رسیدگی به درخواست ها و مشکلات معیشتی مردم از مسئولین خواسته شده است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 9876
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *