800
۰

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سراوان+تصویر

جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در شهرستان سراوان برگزار شد.
برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سراوان+تصویر
به گزارش شستون، جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) با حضور جانشین فرمانده سپاه سراوان، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نوعروسان و شهروندان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان ضمن تبریک فرخنده سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، بیان کرد: مردان در زندگی حضرت علی (ع) و بانوان حضرت زهرا (س) را اسوه و سرمشق خود قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه مهریه حق قانونی و شرعی زوجه است، افزود: در این برهه از زمان مهریه بالا بانوان به عنوان صلاح برنده و شمشیر بران قرار گرفته است و با کوچک ترین مشکلی از آن استفاده می شود.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان ادامه داد: برگزاری مناسبات ملی، مذهبی و دینی به این دلیل است تا از آنها درس گرفت و در زندگی استفاده کرد اما امروزه مردسالاری به گونه ای رواج یافته که مرد به عنوان شوهر می گوید که هر چه من بیان می کند بدون چون و چرا باید توسط زن انجام شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار اضافه کرد: رسول اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین توصیه هایی فراوانی به مردان  در خصوص همکاری و پرداختن به امورات خانه و کمک به همسر داشته اند که می طلبد توصیه های بزرگان دین را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه مردها ستون های خانه و خانواده هستند، تصریح کرد: انتظار می رود دچار زرق و برق دنیوی  نشويم چرا که بسیاری از مردان برای تأمین خواسته های همسران خود آلوده به کارهای خلاف قانون شوند و سر از زندان در آورند.
 
در پایان نیز از نوعروسان حاضر در مراسم سالروز پیوند آسمانی امیر المومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) تجلیل شد. 
 
لازم به ذکر است جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)  به همت سپاه پاسداران و کمک و همیاری اداره ورزش و جوانان، بانک ملی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شبکه بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه و اجتماعی، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرحله اجرا در آمد. 
 
انتهای پیام/ 
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 14920
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *