800
۰
در شهرک ترافیک مطرح شد

نقش مهم عوامل فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ رانندگی/دانش آموزان جامعه هدف پارک ترافیک+تصاویر

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: عوامل فرهنگی، معتمدین و صاحب نظران می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
نقش مهم عوامل فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ رانندگی/دانش آموزان جامعه هدف پارک ترافیک+تصاویر
به گزارش شستون، به مناسبت هفته ناجا جلسه شهرک ترافیک با هدف آموزش علائم و قوانین راهنمایی و رانندگی با حضور رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی، ایوب دهواری رئیس اداره آموزش و پرورش، دانش آموزان و جمعی از مسئولین در راهنمایی و رانندگی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه پارک ترافیک از ابتدا دانش آموزان را با فرهنگ ترافیک آشنا می کند و می توانند به عنوان پلیس یار ما فعالیت کنند، گفت: در هنگام رانندگی در کوچه و خیابان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای عموم شهروندان توصیه می شود.
وی با بیان اینکه قشر دانش آموز و جوانان جامعه هدف پلییس هستند و کارشناسان راهنمایی و رانندگی بر این است که فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین آن را در ذهن آنها نهادینه کند، اظهار داشت: قشر دانشجو بهترین نقش یار هستند و بهترین استفاده را می توانند از این قوانین داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر کمترین تلافات جاده ای دارند، خاطر نشان کرد: اگر جان یک نفر را نجات دهید توانسته ایم جان همه نسان های جامعه را نجات داده اید.
وی کاهش تلافات جانی و مالی و نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی را از اهداف این ارگان عنوان کرد و افزود: اسلام جان انسان ها ارج نهاده است و ما در این راستا برای حفظ جان مردم از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کنیم.
زینلی با بیان اینکه عوامل فرهنگی، معتمدین و صاحب نظران می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی داشته باشند، اذعان داشت:  مردم اگر با ناجا همکاری داشته باشند می توان شاهد شهری بدون تلافات بود.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه سراوان شهر مرزی است و از مرکز استان فاصله زیادی دارد رعایت قوانین در جاده های بین شهری و روستایی می تواند تلافات جاده ای کمتری را رقم بزند.
در پایان مراسم نمایشگاه نقاشی به همین مناسبت در راهنمایی و رانندگی سراوان برگزار شد.
انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 8977
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *