800
۰
مسئول دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان خبر داد:

کسب رتبه دهم مجتمع آموزش عالی سراوان در همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه های کشور+تصاویر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان از کسب رتبه دهم این مجتمع در همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه های کشور خبر داد.
کسب رتبه دهم مجتمع آموزش عالی سراوان در همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه های کشور+تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزای در گفت و گو با شستون با بیان اینکه جلسات هم اندیشی اساتید در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است، گفت: مجتمع آموزش عالی سراوان توانسته با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری از بین 300 دانشگاه دولتی و غیر دولتی در این زمینه رتبه دهم را کسب کند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: اگر ما بتوانیم گردهمایی های عمومی از اساتید و محققین و پژوهشگران در طول سال داشته باشیم و کسانی از خود این جمع به عنوان سخنران دعوت بشوند و در آن گردهمایی ها مسایل مورد نظرشان را بیان کنند، این کمک می کند به تصمیم سازی ؛ هم در دولت، هم در مجلس شورای اسلامی، هم در مجمع تشخیص ، هم در مراتب تصمیم گیری در دستگاه های اجرایی دولتی مثل وزارت خانه و غیره.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان ادامه داد: دفتر نهاد رهبری این مجتمع با  توجه به توصیه رهگشای مقام معظم رهبری توانسته است در طول سال های اخیر فعالیت های روبه رشد و مثبتی را در زمینه ی هم اندیشی اساتید برگزار کند.
 
وی استقبال اکثریت اساتید با توجه به نسبت سنجی تعداد اعضای هئیت علمی مجتمع آموزش عالی با دیگر دانشگاه های کشور، تنوع اقوام و مذاهب درمیان اساتید و دیگر دانشگاهیان، کاربردی و تخصصی بودن نوع موضوعات مورد بحث در جلسات هم اندیشی، برگزاری تعداد جلسات،  حمایت های مجموعه بویژه ریاست مجتمع در برگزاری جلسات با توجه به کمبود امکانات منطقه ای و مجموعه ای، از لحاظ دوری از مرکز استان و نبود زیر ساخت های مناسب از جمله جاده های برون شهری و هوایی جهت استفاده هر چه بیشتر از نخبگان و اساتید کشور در جلسات هم اندیشی را از جمله عوامل موثر در موفقیت در این جلسات دانست.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین میرزایی تصریح کرد: در شانزدهمین همایش دبیران هم اندیشی اساتید دانشگاه های کشور از سامان خاکسفیدی که در این موفقیت سهم چشمگیری به عنوان دبیر فعال هم اندیشی اساتید دفتر نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی سراوان داشته، با اهدای لوح سپاس تقدیر شده است.
 
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 9753
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *