800
۰
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراوان خبر داد:

برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراوان از برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت این شهرستان خبر داد.
برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت
علی فهرجی در گفت و گو با شستون تصریح کرد: با توجه به استقبال جوانان روستایی برای فراگیری آموزش های امدادی، با همکاری دهیاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس ها 30 نفر از جوانان روستایی شرکت کرده و جدیدترین مطالب آموزشی با منابع جدید ارائه شده را فرا گرفتند و پس از کسب نمره حد نصاب در آزمون گواهینامه برای آنها صادر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان پاسخ گویی سریع به حوادث و سوانح، آشنایی مردم با آموزش های امدادی و گسترش فرهنگ خود امدادی را از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی عنوان کرد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه کشور و استان سیستان و بلوچستان جزء مناطق بلا خیز هستند، لزوم فراگیری آموزش های امدادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فهرجی با بیان اینکه امدادگران روستاهای دشتوک و چاه بایگان شهرستان سراوان به عنوان شاخص توانسته اند کلیه دوره های امدادی را طی کنند، گفت: در برنامه خود ترسیم کرده ایم که در روستا های بیشتری حضور داشته و از پتانسیل جوانان بهره ببریم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
 
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 10957
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *