800
۰
رئیس بنیاد مسکن سیب و سوران خبر داد؛

سیب و سوران رتبه اول پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن/ خانه دار شدن شهروندان در گرو تعامل و واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی

غلام سرور توکل گفت: سیب و سوران رتبه اول پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داد.
سیب و سوران رتبه اول پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن/ خانه دار شدن شهروندان در گرو تعامل و واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی
غلام سرور توکل رئیس بنیاد مسکن سیب و سوران در گفتگو با خبرنگار شستون؛ بیان کرد : ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیب و سوران با استقبال خوبی از طرف مردم شهرستان مواجه شد که این شهرستان رتبه اول در پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفرجمعیت استان سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از زمان آغاز این طرح در شهرستان ۲ هزار و هفت نفر ثبت نام کردند که از این تعداد پرونده ۴۶۰ نفر تا این لحظه تایید نهایی شده و ۴۸۲ پرونده در حال بررسی است و تمامی متقاضیان باید منتظر تائید نهایی باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر دو پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان شروع بکار کرده اند که سایت 84 واحدی 10درصد پیشرفت فیزیکی و سایت 38 واحدی بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

توکل در ادامه با بیان اینکه به زودی بررسی و تائید نهایی متقاضیان نهضت مسکن ملی در شهرستان به اتمام می رسد، خاطر نشان کرد: با تائید متقاضیان نهضت مسکن ملی در شهرستان نیاز مبرم به تخصیص و واگذاری زمین از طرف اداره راه و شهرسازی شهرستان داریم تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر نهضت مسکن ملی و خانه دار شدن متقاضیان این طرح در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه با همکاری تعامل وهمکاری خوب در خصوص واگذاری زمین این امر محقق خواهد شد، تصریح کرد: 250 واحد مسکن روستایی با مبلغ تسهیلات برای هر واحد یک میلیارد ریال با بهره 5 درصد و به صورت ضمانت سفته زنجیره ای از اعتبارات سال 1400 در حال احداث است.

رئیس بنیاد مسکن سیب و سوران ادامه داد: بنیاد مسکن شهرستان در طرح عمرانی هم اقدامات خوبی را برنامه ریزی کرده است که اجرای طرح هادی و آسفالت در شهر سیب، در روستاهای کهن کریم ، رحمت آباد، کرشان و کورناهوت با اعتباری بالغ بر یکصدوپنجاه میلیارد ریال بخشی از این اقدامات است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب: 25308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *