800
۰
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سراوان:

رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی روستای حق آباد کشتگان/دهیاران در تغییر کاربری اراضی بیشتر دقت کنند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سراوان از رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی روستای حق آباد کشتگان خبر داد.
rthrdh
rthrdh
محمد رفیع دهقان رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون از رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی روستای حق آباد کشتگان خبر داد و گفت: این میزان از اراضی ملی در راستای حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی و اجرای ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل و مراتع صورت گرفته است.
وی در با بیان اینکه چهار حلقه چاه حفر شده غیر مجاز در این اراضی پر و مسلوب المنفعه شده است، افزود: دهیاران و شوراهای  اسلامی به عنوان مدیران محلی در تغییر کاربری اراضی کشاورزی و یا تصرف اراضی ملی در محدوده روستایشان بیشتر دقت کنند.
دهقان رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سراوان با اشاره به اینکه رسانه های گروهی  نقش مهمی در بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه دارند، اظهار داشت: رسانه در خصوص موضوع زمین خواری، حفاظت از منابع طبیعی و نحوه برخورد دستگاه های مختلف زیر ربط با متخلفان و افراد سودجو آگاه سازی بیشتری انجام دهند.
وی در پایان با بیان اینکه رفع تصرف اراضی ملی توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی صورت گرفته است، تصریح کرد: دهیاران و شوراهای روستاها ضمن جلوگیری از این تخلفات مراتب را به مراجع حقوقی اطلاع دهند.

 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 2499
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *