800
۱
امام جمعه موقت اهل سنت جالق مطرح کرد؛

هراس استکبار از فرزندآوری مسلمانان/ تک فرزندی باعث منزوی شدن کودک می شود

مولوی مجیب الرحمان رئیسی گفت: تک فرزندی سبب می شود کودک منزوی شود و توانایی تعامل و ارتباط برقرار کردن با دیگران در او ضعیف و از بین رود.
هراس استکبار از فرزندآوری مسلمانان/ تک فرزندی باعث منزوی شدن کودک می شود
مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد:  امروزه در برهه ای از زمان قرار گرفته‌ایم که باید جمعیت مسلمین زیاد شود که بتوانیم بر جوامع غیر مسلمان تاثیر گذار باشیم.

وی ادامه داد: در کشور ایران اسلامی باید نیروی جوان داشته باشیم تا بتوانیم راه پیامبر(ص) و اسلام و مسلمین را پیش ببریم.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن افزود: پیامبر مکرم اسلام(ص) می فرماید با زنانی ازدواج کنید که تمایل به فرزند زیاد داشته باشند و دوستدار فرزند باشند.

مولوی رئیسی با بیان اینکه هرچه فرزندان شما بیشتر باشد در فردای قیامت نزد انبیا افتخار می کنید، ادامه داد: افزایش جمعیت مسلمانان باعث رعب و وحشت برای کشورهای ضد اسلامی می شود و به خود اجازه نمی دهند که بخواهند به کشور ایران چپ نگاه کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای ضد مسلمان خواستار نسل کشی مسلمانان هستند افزود: کشور های استکباری خواستار از بین رفتن مسلمانان هستند تا بتوانند عقاید باطل خودشان را رواج دهند تا به آن هدفی که می خواهند برسند.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن بیان کرد: از روزی دادن خداوند نترسیم خداوندی که به ما روح می دهد به فکر روزی ما هم هست و بی شک روزی هر انسان قبل از متولد شدن آن می آید.

 مولوی مجیب الرحمان اذعان کرد: کسانی که دارای یک فرزند هستند اعتماد و اعتقاد داشته باشند به روزی دادن خدا به فرزند تا بتوانم فرزند آوری کنند و مهمترین سرمایه همین سرمایه انسانی است.

وی گفت:  فرزند صالح و نیک برای آخرت پدر و مادر باقی الصالحات هستند یعنی فرزندی با قرائت قرآن و نماز خواندن و کار نیک باعث ثبت ثواب برای پدر مادر می شود.

وی با مذموم شمردن تک فرزندی بیان کرد: تک فرزندی سبب می شود کودک منزوی شود و توانایی تعامل و ارتباط برقرار کردن با دیگران در او ضعیف و از بین رود.

انتهای پیام /خ
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 25551
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *