800
۰
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سراوان:

انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری؛ رمز وحدت، اقتدار، امنیت و اوج مردم‌سالاری دینی است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سراوان گفت: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری رمز وحدت، اقتدار، امنیت و اوج مردم‌سالاری دینی است و بر چهار کلیدواژه مدنظر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی یعنی مشارکت، رقابت، امنیت سلامت استوار است.
انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری؛ رمز وحدت، اقتدار، امنیت و اوج مردم‌سالاری دینی است
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون با بیان اینکه پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز دوشنبه مورخ ۱۶ مردادماه لغایت روز یکشنبه مورخ ۲۲ مردادماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر از طریق پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir انجام می‌شود افزود: اگر افرادِ متقاضی داوطلبی در این فرایند ثبت‌نام و در بازه زمانی مشخص شرکت نکنند نمی‌توانند در مراحل بعدی که در تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۳ آبان‌ماه به‌عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام خود را نهایی و قطعی کنند.

وی با اشاره به اینکه خلق حماسه در انتخابات در گرو نقش‌آفرینی تمامی گروه‌های سیاسی است گفت: در همین راستا مرکز حوزه انتخابیه شهرستان سراوان در تاریخ ۹ مردادماه افتتاح شد و در ذیل آن کمیته اطلاع‌رسانی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان سراوان نسبت به اطلاع‌رسانی اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور در سایت رسمی فرمانداری شهرستان، فضای مجازی و سطح شهرستان انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به اینکه داوطلبین گرامی مفاد اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور را مطالعه و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک در زمان پیش ثبت‌نام اقدام کنند اظهار کرد: تمامی مراحل پیش ثبت‌نام به‌صورت الکترونیکی است و متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره‌تلفن ٠۵۴٣٧۶٢٢٠١١ ارتباط مستقیم داشته باشند.

تجلیلی خاطرنشان کرد: مشی دولت مردمی سیزدهم بر مشارکت آزادانه، فعالانه، مشتاقانه و پرشور مردم در انتخابات است چرا که انتخابات، تجلی مشارکتِ مستقیمِ سیاسی مردم در جهت تعیین سرنوشت خود و باشکوه‌ترین جلوه تبلورِ کلیدواژه مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه تمامی گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب و نخبگانی که دل در گرو پیشرفت ایران اسلامی دارند جهت نام‌نویسی و ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت نمایند، افزود: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری رمز وحدت، اقتدار، امنیت و اوج مردم‌سالاری دینی است و بر چهار کلیدواژه مدنظر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی یعنی مشارکت، رقابت، امنیت سلامت استوار است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سراوان با بیان اینکه پویایی نظامِ اسلامی از دل انتخابات سالم، آزاد و پرشور می‌گذرد و سلامتِ انتخابات در گرو شفافیت است، گفت: خلق حماسه در گرو نقش‌آفرینی تمامی گروه‌های سیاسی در انتخابات است تا انتخاباتی در خورشان مردم با رعایت ضوابط و رعایت حقوق مردم و امانت‌داری صورت بگیرد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 26687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *