800
۰
فرماندار سراوان:

انتخابات؛ نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندارسراوان گفت: انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت در انتخابات عامل امنیت پایدار و آبروی نظام اسلامی در سطح بین‌المللی است.
انتخابات؛ نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در نشست هم‌اندیشی، معتمدین وعلما که با حضور اعضای شورای تأمین که با محوریت تشریک مساعی مباحث امنیتی و برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان درمحل فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی و عاملی تعیین‌کننده در پشتوانه مردمی نظام و از عوامل خنثی‌کننده تهدیدات دشمن است.

وی افزود: انتخابات همچنین نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت عامل امنیت و آبروی نظام در سطح بین‌المللی است.

فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: تمام توان دشمن به خصوص از سوی نظام سلطه در رأس آمریکای جنایتکار برای رو در رو قراردادن مردم و حاکمیت و قهر مردم با صندوق‌های رأی است تا انتخاباتی سرد و بی‌روح را رقم بزند.

تجلیلی با بیان اینکه در این برهه از زمان نقش معتمدین و متنفذین علما به‌منظور برقراری امنیت پایدار و انتخابات بسیار حساس و تعیین کننده است، افزود: دشمنان دلخوری مردم از برخی مسؤولان را به قهر مردم از حاکمیت القا می‌کنند و کاهش انتخابات را به رفراندوم نظام تسری می‌دهند و از روی کارآمدن نیروهای توانمند، دلسوزو انقلابی هراس دارند، باید مراقب بود که وارد بازی‌های دشمن نشویم.

وی در ادامه خواستار ورود معتمدین، سران طوایف، روحانیون به حاشیه شهرها در آگاه‌سازی جامعه شد و اضافه کرد: باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد.

فرماندار سراوان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و غزه، خاطر نشان کرد: مردم فلسطین و غزه درس مقاومت و صبر را به همه یاد دادند و باید از ایستادگی آنها دربرابراسرائیل غاصب و حامیانش درس گرفت.

تجلیلی خاطرنشان کرد: انتخابات درشهرستان سراوان از اهمیت و جایگاه ارزنده‌ای برخورداراست، چرا که رسانه‌ها خارجی و گروه‌های معاند و مخالف نظام به‌دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم هستند در حالیکه مردم سراوان در صحنه‌های مختلف همواره خوب نقش آفرینی کرده و وفادار به نظام اسلامی بوده‌ و هستند.

وی در رابطه بانقش حائز اهمیت اجتناب‌ناپذیر و همراهی افراد مرجع جامعه در امنیت، توسعه منطقه و مرتفع به حداقل رساندن مشکلات دستگاه‌ها و نهادها مباحثی را بیان کرد.

فرماندار سراوان علیرغم جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته خواستار برگزاری جلسات تبیین وآگاه‌سازی برای مردم وآشناسازی با توطئه‌های دشمنان به‌منظور برقراری امنیت پایدار و انتخاباتی پرشور تاکیدکرد.

تجلیلی با اشاره به اینکه مبنای انقلاب اسلامی از آغاز شکل‌گیری حضور مردم بوده است و امام راحل توجه ویژه‌ای به نقش مردم چه در دوران مبارزه و چه در بعد از پیروزی انقلاب داشته‌اند، خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما برگرفته از قرآن کریم است و مملو از توصیه‌ها و اصولی است که نقش مردم را در اراده حاکمیتی تجلی می‌کند و حضور در انتخابات پیش‌رو تجلی مردم‌سالاری دینی در اداره جامعه است.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است و رهبر معظم انقلاب مشارکت در انتخابات را یک دژ مستحکم و ستبر بزرگ در برابر ترفندهای دشمنان قرار داده‌اند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 27175
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *