800
۰
مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی سراوان:

تامین امنیت در راستای فعالیت نیروهای مسلح/حضور شهروندان سراوانی در مسابقات تنیس روی میز کمرنگ است

مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان گفت: شهرستان سراوان به برکت فعالیت نیروهای مسلح و بومی منطقه از امنیت خوبی برخوردار است.
تامین امنیت در راستای فعالیت نیروهای مسلح/حضور  شهروندان سراوانی در مسابقات تنیس روی میز کمرنگ است
سعید سپاهی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز منطقه هشت برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان برگزار شده است، گفت: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم از دانشگاه های مختلف کشور به میزبانی مجتمع آموزش عالی برگزار می شود.
وی در ادامه دانشگاه های شهید باهنر کرمان، ولیعصر رفسنجان، بم، جیرفت، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، سیستان و بلوچستان، ولایت ایرانشهر و مجتمع آموزش عالی سراوان را از جمله تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد و افزود: ارگان های مختلفی از جمله اداره ورزش و جوانان در این زمینه با ما همکاری و همیاری مساعدت آمیز داشته و منابع مالی خوبی در اختیار ما گذاشته اند.
مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با بیان اینکه امکانات ورزشی و تمهیدات پشتیبانی این مسابقات توسط برخی از ادارات سراوان تامین شده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه سطح مسابقات کشوری است، برخی از رقابت کنندگان عضور تیم ملی تنیس روی میز کشور هستند و در دوره های قبل مقام اول را کسب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تیم تنیس روی میز سراوان در سطح خوبی قرار دارد، یادآور شد، با توجه به اینکه در سطح شهرستان در مورد این مسابقات اطلاع رسانی شده است، حضور کمرنگ شهروندان و مسئولین سراوان احساس می شود و این انتظار را از مردم داریم که در مسابقات حضور پیدا کنند.
سپاهی در ادامه برگزاری مسابقات تنیس کشوری در سراوان، استفاده بهینه از ورزشکاران برتر، ایجاد انگیزه در دانشجویان و معرفی پتانسیل سراوان  را از اهداف خود عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه این منطقه دارای استعدادها و پتانسیل های قویی در زمینه ورزش می باشد، مسئولین  کمک های ویژه ای در این زمینه جهت پیشرفت در مسابقات فرامنطقه ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: منطقه هشت کشور شامل استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان می باشد که در آن بیش از 14 دانشگاه در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.
مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی سراوان با اشاره به مسائل حاشیه ای و امنیتی سراوان در اذعان عمومی گفت: شهرستان سراوان به برکت فعالیت نیروهای مسلح و بومی منطقه از امنیت خوبی برخوردار است.
وی در پایان افزود: تیم های دانشگاهی در این مسابقات، سفیران سایر استان ها هستند و با امنیتی که در منطقه حاکم است، انتظار می رود که آداب و رسوم مردم سراوان به مناطق دیگر ابلاغ شود و ذهنیت های زشت در مورد این شهرستان از بین برود.
 
انتهای پیام/م.ش
 
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 9534
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *