800
۰
در جلسه گرامیداشت بهورز عنوان شد:

بهورزان، جامعه نگرترین دانش آموختگان نظام سلامت/دروغ گویی در جامعه عاملی برای از بین بردن بهداشت روان است+تصاویر

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در جلسه گرامیداشت بهورز گفت: بهورزان جامعه نگرترین دانش آموختگان نظام سلامت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به روستاییان هستند.
htrhf
htrhf
به گزارش شستون، جلسه گرامیداشت بهورز با حضور رضا رضازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان، مولوی حقانی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیقه اکبر، کیخا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سراوان، کیانی معاون اجرایی مرکز بهداشت و درمان استان و جمعی از مسئولین و بهورزان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

رضا رضازاده در این جلسه با بیان اینکه بهورزان جامعه نگرترین دانش آموختگان نظام سلامت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به روستاییان هستند، گفت: بهورزان، پرتلاش ترین قشر شبکه بهداشت و درمان هستند.
وی با بیان اینکه این جلسه به مناسبت روز بهورز برگزار شده است، افزود: بهورزان در دورترین نقاط شهرستان سراوان در انجام خدمت هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در پایان گفت: بهورزهای سراوان، بهورزهای نمونه در استان و کشور هستند.

ابراهیم کیخا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سراوان در این جلسه با بیان اینکه شهرستان سراوان در خط مقدم سلامت قرار دارد، گفت: با تلاش بهورزان در روستاها مشکلات سلامت به حداقل رسیده است.
وی در پایان با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت توسط بهورزان تحقق پیدا می کند، افزود: با تلاش بهورزان مشکلات شبکه بهداشت و درمان سراوان کم شده است.

در این جلسه مولوی حقانی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیقه اکبر سراوان با اشاره به اینکه توجه به سلامت و بهداشت یکی از زیبایی های دین اسلام است، گفت: در اسلام هیچ عبادتی بدون بهداشت پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه دروغ، باعث از بین رفتن سلامت روان و اعصاب می شود، افزود: دروغ گویان خیانت کار هستند.
مولوی حقانی در پایان سخنان با بیان اینکه رعایت کرامت انسانی موجب حل مسائل بهداشتی می شود، تصریح کرد: بهورزان در امورات مختلف ورود پیدا کنند و خود را محدود به روستا نکنند.

کیانی معاون اجرایی مرکز بهداشت و درمان استان در این جلسه با بیان اینکه بهورز، اولین پرچم مراقبت در مقابل بیماری ها است، گفت: بهورز باید بر تمام امورات بهداشتی مسلط باشد.
وی با بیان اینکه مرگ مادران باردار یکی از شاخصه های مهم بهداشتی در استان است، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی بهورزان مشکلات بهداشتی در استان به حداقل رسیده است.
کیانی در پایان با بیان اینکه کشورهای پیشرفته هیچ تعریفی ار بهورز ندارند، اظهار داشت: بهورز مقام والا و نقش مهمی در نظام سلامت دارد.

در پایان جلسه با  ارائه حکمی از مرکز بهداشت و درمان استان، عبدالحمید بزرگ زاده به عنوان سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان سراوان معرفی شد.
انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 3489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *