۰
گزارش شستون از جشن خیرین مدرسه ساز؛

حضورحداکثری خیرین سراوانی در بحث مدرسه سازی/ اختصاص صدوهفتادمیلیاردتومان جهت نوسازی مدارس استان

خیرین مدریه ساز از سال نودوچهار فعالیت خود را در شهرستان سراوان آغاز کرده اند.
به گزارش شستون جشن خیرین مدرسه ساز با حضور مدیرکل و معاون مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس سیستان و بلوچستان،امام‌جمعه شهرستان سراوان،مدیرآموزش پرورش،مجمع خیرین مدرسه سازدر سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان سراوان برگزارشد.
مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس سیستان و بلوچستان بودجه در نظرگرفته از طرف برای نوسازی مدارس استان را در سال نودو پنج را صدو هفتاد میایارد تومان دانست وتصریح کرد: رشد سرانه آموزشی در کشور۴٫۷متر مربع برای هر دانش آموز است که رشد سرانه در استان ما۲٫۹مترمربع است.
راشکی با توجه به اینکه از بیست و چهار مدرسه ساخته شده در سیستان و بلوچستان توسط خیرین بومی نه مدرسه توسط خیرین بومی شهرستان سراوان ساخته شده که نشان دهنده حضور فعال خیرین شهرستان سراوان در بحث مدرسه سازی است و ادامه داد: باید در تمام زمینه ها به کمک های مردمی در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری توجه ویژه داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان هم در ادامه یکی از سنت های پسندیده را صدقات جاریه دانست و گفت: انسان می تواند با دست باز این صدقات جاریه را برای خود به وجود آورد و آخرت خود را آباد کند.
غلامرضا دهقان با بیان اینکه یکی از صدقات جاریه ساخت مدرسه است افزود: ساخت مدرسه باید مهندسی و کارشناسانه باشد تا به مدت طولانی مورداستفاده قرار گیرد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مردم در پیشرفت وآبادانی جامعه نقش موثر و سازنده ای دارند گفت: دویست و چهل و سه میلیون تومان کمک نقدی از طرف خیرین مدرسه ساز را در سال نودو چهار شاهد بودیم.
حسن نوروزی در پایان بنیاد صالح زهی، سردار گمشادزهی، دکتر مجیدیان را ازجمله افراد خیر  در شهرستان سراوان دانست‌.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 1055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *