800
۰
رئیس اداره کار و تعاون شهرستان سراوان:

شصت گروه شغلی  ایجاد شده  برای بازنشستگان در سراوان/تخصیص سالن ورزشی  به کارگران سراوانی

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان سراوان از تخصیص سالن ورزشی اختصاصی به کارگران در سراوان خبر داد. 
سپاهی
سپاهی
فر هاد سپاهی رئیس اداره کار و تعاون شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون با اشاره به اینکه تمام کارمندان این اداره در دوره های آموزشی تخصصی شرکت کرده اند گفت: برای کاهش صدمات جسمی به کارفرمایان در خصوص امنیت کارگران آموزش های لازم را داده شده است.
فرهاد سپاهی با بیان به تصویب رسیدن سالن ورزشی ویژه کارگران با تمام تجهیزات لازم  در هیئت دولت افزود:جهت رفاه کارآموزان در حال آموزش این اداره مبلغی جهت حق الزحمه برایشان در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد:در سنوات گذشته سه گروه شغلی برای بازنشستگی در سراوان وجود داشته است اما  این تعداد را  به 60 گروه شغلی رساندیم.
رئیس اداره کار و تعاون شهرستان سراوان در خصوص افرادی که به هر نحو شغل مناسبی ندارند، مانند مددجو مورد حمایت این اداره قرار می گیرند وخاطر نشان کرد:در کنار آموزش های لازم جهت کسب مهارت فنی برای بازار کار، به آنها حقوق داده می شود.
فرهاد سپاهی با توجه به تأسیس کانون برای بازنشستگان و تجمیع فروشندگان بازار میوه و تره بار سراوان به صورت شرکت تعاونی اظهار داشت : کمک های مالی و مسافرت های زیارتی از جمله خدمات ارائه شده اداره کار و تعاون شهرستان سراوان به بازنشستگان است.
وی با اشاره به تأسیس خانه هنرمندان در آینده نه چندان دور افزود:در استان سیستان و بلوچستان توانستیم رتبه دوم را از آن خود کنیم.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 1091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *