800
۰
فرماندار زابل؛

وحدت مسلمانان با واقعه ی غدیرخم/ عملکرد سپاه در بازسازی غدیر ستودنی است

فرماندار ویژه شهرستان زابل عنوان کرد: واقعه ی غدیر در تاریخ اسلام از جایگاه والایی برخوردار است بنابراین روز عید غدیر خم سبب وحدت مسلمانان می شود.
fd
fd
به گزارش شستون به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ هوشنگ ناظری در حاشیه بازدید از محل باسازی واقعه غدیردر گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام در آخرین حج خود به منظور حفظ اسلام و آینده دین به دستور پروردگار اقدام به معرفی حضرت علی به عنوان جانشین خود فرمودند تا از این طریق از تفرقه و جدایی جلوگیری شود.

وی افزود: غدیر واقعه ای تکرار ناشدنی و بی نظیر در تاریخ اسلام به شمار می رود که با پاسداشت و گرامیداشت این روز در راستای حفظ و احیای ارزش های اسلام می توان گام برداشت.

ناظری ادامه داد: غدیر حرکت تاریخی بسیار مهمی است بنابراین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طراحی و بازسازی واقعه غدیر خم براساس اسناد تاریخی واقعیات را برای مردم و دوستداران اهل بیت به نمایش گذاشته است.

فرماندار زابل تصریح کرد: عملکرد سپاه در بازسازی واقعه ی غدیر ستودنی است چرا که با نمایش این واقعه ی ارزشمند سبب حفظ و احیای واقعه ای که تمامی مسلمانان به آن اعتقاد دارند می شوند.

وی در پایان گفت: احیای واقعه ی غدیر، احیای اسلام است بنابراین با بازسازی و نمایش آن تاریخ اسلام به وضوح به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام///
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 2759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *