800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

سوره فجر سوره حسین بن علی است/جهت گیری عزاداری امام حسین (ع) در راستای تقویت ایمان

خطیب نمازجمعه سراوان با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) گفت: سوره فجر را در نمازهای یومیه خود بخوانید زیرا سوره فجر سوره امام حسین (ع) است.
fdhd
fdhd
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (16 مهر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در مسجد علی بن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) گفت: سوره فجر را در نمازهای یومیه خود بخوانید زیرا سوره فجر سوره امام حسین (ع) است.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) افزود: کسی که سوره فجر را در شبهای ده گانه ماه ذی الحجه بخواند خداوند گناهان او را می بخشد.
 
امام جمعه سراوان با اشاره به واقعه عاشورا اظهار داشت: امام حسین از بیعت کردن با یزید امتناع ورزید تا جلوی ظلم و ستم را بگیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: ما باید از نهضت امام حسین(ع) درس عبرت بگیریم.
 
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی شهر سومار بیان داشت: صدام با کمک و حمایت از کشور هایی که دم از حقوق بشر می زنند با دادن سموم شیمیایی جان هزار نفر از مردم ایران را گرفت.
وی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: کودکان در اسلام از جایگاه والای برخوردار هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) اذعان کرد: حق هیچ فرزندی نیست جز اینکه به فطرت پاک بدنیا آمده باشد.
وی در پایان سخنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ایام سوگواری امام حسین (ع) تصریح کرد: جهت گیری عزاداری امام حسین (ع) باید در راستای تقویت ایمان و گرفتن بی تفاوتی از مردم باشد.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 3070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *