800
۰
در دومین روز از هفته تربیت بدنی انجام شد؛

دیدار مسئولین هیئت های ورزشی با امام جمعه سراوان

در دومین روز از هفته تربیت بدنی جمعی از کارکنان اداره ورزش و جوانان سراوان و مسئولین هیئت های ورزشی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
ورزشکاران
ورزشکاران
به گزارش شستون، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان به همراه کارکنان و مسئولین هیئت های ورزشی در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
محمد رضا گمشاد زایی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان در این دیدارگزارشی از فعالیت های اداره ورزش و مقام های کسب شده توسط ورزشکاران در میادین مختلف جهانی، کشوری و استانی ارائه داد.
امام جمعه سراوان در دیدار با کارکنان و روسای هیئت های ورزشی شهرستان سراوان ضمن تبریک هفته تربت بدنی گفت:  اداره ورزش و جوانان وظیفه دارد تا زمینه را  رغبت پذیری بیشتر جوانان به سمت ورزش را فراهم سازد.
وی افزود: ورزش برای سلامتی و تندرستی روح و جسم باید بسیار مفید است.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: جامعه ورزشکار جامعه  کار آمد، با نشاط و پرتلاش است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان  با بیان اینکه جسم انسان بدون ورزش ناتوان و ضعیف است، اذعان داشت: خوشبختانه ورزش در جامعه سراوان از استقال خوبی برخوردار است و این شهرستان دارای ورزشکاران بیشماری است.
وی افزود: شاهد استعداد های خوبی در بین ورزشکاران سراوانی هستیم که برخی از آنها دارای مقام های کشوری و جهانی هستند و این خود عملکرد مثبت برای اداره ورزش و امور جوانان سراوان محسوب می شود.
انتهای پیام/1319
 
 
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 3290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *