800
۰

افتتاح سه طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان زابل توسط وزیر بهداشت/ خوابگاه دانشجویی کلنگ زنی شد

بیمارستان سوختگی، مرکز شیمی درمانی و کلینیک دندانپزشکی به عنوان سه طرح بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت در شهرستان زابل افتتاح و به بهره برداری رسید همچنین کلنگ خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیز بر زمین زده شد.
ا
ا
به گزارش شستون، علی اکبر نصیری در حاشیه افتتاح سه طرح بهداشتی و درمانی به خبرنگار اوشیدا گفت: بیمارستان سوختگی و ترمیمی حضرت امام حسین (ع) با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر در سه طبقه و با هزینه ای معادل هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارای ۳۸ تختخواب می باشد که توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه، با حضور وزیر بهداشت مرکز شیمی درمانی شهرستان زابل نیز به بهره برداری رسید ابراز داشت: تجهیز و آماده سازی مرکز شیمی درمانی زابل از شهریور ماه ۱۳۹۵ با مبلغی معادل ۸۵ میلیون تومان آغاز شد که در حال حاضر توسط وزیر بهداشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه از افتتاح کلینیک ویژه دندانپزشکی در شهرستان زابل توسط وزیر بهداشت خبر داد و گفت: کلینیک ویژه دندانپزشکی یکی از نیازهای ویژه شهرستان زابل به شمار می رود که در این راستا این مرکز دارای زیر بنای ۵۰۶ متر مربع بوده که برای آماده سازی آن مبلغ هفتصد میلیون تومان هزینه شده است.

نصیری با عنوان اینکه، کلنگ خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز توسط وزیر بهداشت بر زمین خورد خاطرنشان کرد: این خوابگاه دارای هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا در سه طبقه با اعتباری معادل ۱۳ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام//
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 4311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *