800
۰
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد سراوان

جنگ تحمیلی یکی از بارزترین توطئه های مستکبرین بود/ علما و اساتید جزو سردمداران فکری جامعه هستند

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: جنگ تحمیلی یکی از بارزترین توطئه های مستکبرین علیه کشورهای اسلامی بود.
kwvj cid
kwvj cid
ناصر نصرت زهی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه کشور ایران بر دو پایه جمهوری و اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی بنا شده است، اذعان داشت:کشور ما در طول 38 سال توانسته است با گذر از بحران ها و تلاطم های بسیار مهمی به بالندگی بسیار عظیمی دست پیدا کند.
وی در ادامه افزود: در مقاطع مختلف زمانی  به تناسب این پیشرفت ها از همان ابتدا مورد هجمه و حملات شدید توسط معاندین و مخالفین اسلام قرار گرفتیه ایم.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی یکی از بارزترین توطئه هایی بود که با هدف درگیر کردن کشورهای اسلامی در ایران توسط مستکبرین کلید خورد که علی رغم هزینه های هنگفتی که بر کشور متحمل شد، درس های بزرگی ازجمله رشادت، جوانمردی و جانفشانی گرفتیم.
نصرت زهی اظهار داشت: واقعیت این است که همه دشمنان اسلام به این نقطه مشترک رسیده اند که اسلام را به عنوان یک مرز خطر خیلی مهم احساس کرده اند و برنامه ریزی هایی برای ایجاد تفرقه و تضعیف اسلام در برنامه کار خود قرار داده اند.
وی تصریح کرد: امروزه در خاورمیانه با عنوان های مختلف درگیری های سخت افزاری و نرم افزاری با توجه به شرایط بحرانی کشورهای مسلمان که هم اینک در آن قرار دارند، ایجاد کرده اند.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکیل گروهک های تکفیری و تروریستی در خاورمیانه از نتایج برنامه ریزی دشمنان اسلام در این مناطق است که می طلبد تمامی مسلمانان دست در دست هم آسیب شناسی عمیقی را به شکل مطالعه شده مورد بحث قرار دهند.
نصرت زهی علما، روحانیون و اساتید را جزو سردمداران فکری برشمرد و افزود: اگر با رسوخ و نفوذ به لایه های مختلف اجتماع وارد عمل شوند بسیاری از آسیب هایی که قرار است در کشورهای اسلامی رخ دهد، جلوگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه استکبار در ادوار مختلف از قبل جنگ های فیزیکی  نتوانسه است کاری از پیش برد، در بسیاری از کشور های بحث جنگ های نرم و تهاجم فرهنگی را ایجاد کرده است که با برنامه ریزی درست و مدون اساتید و روحانیون و علما وارد عمل شوند.
انتهای پیام/1319 
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 4487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *