800
۰
جلسه برنامه ریزی نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر مطرح شد:

نمایش توانمندی ها و استعداد ها بهترین فرصت برای سراوان/معرفی استان سیستان و بلوچستان به عنوان هدف گردشگری در سال 96

فرماندار سراوان گفت: نمایش توانمندی ها و استعداد های سراوان بهترین فرصت برای این شهرستان است.
jrtjrdj
jrtjrdj
به گزارش شستون، جلسه برنامه ریزی نمایشگاه توانمندی های روستایان و عشایر کشور با حضور درویش نارویی فرماندار سراوان، سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، بخشدار جالق، شهرداران و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه در این نمایشگاه همه قومیت های کشور توانمندی های خود را به نمایش می گذارند، گفت: شهرستان سراوان از این فرصت بالقوه جهت معرفی هر چه بهتر منطقه و استان و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و استعدادهای خود در سطح کشور استفاده خواهد کرد.
 
 
وی در پایان معرفی استان را در سطح ملی و فرا ملی مهم دانست و بیان داشت: زنگارهایی که به ناحق برچهره استان نقش بسته است با این کار های فرهنگی برچیده شوند.
 
سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه از معرفی استان سیستان و بلوچستان به عنوان هدف گردشگری در سال 96 خبر داد و اظهار داشت: از ظرفیت ایجاد شده در معرفی جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و میراث کهن شهرستان سراوان استفاده خواهیم کرد.
 
ملازهی بخشدار مرکزی با بیان اینکه نمایشگاه در مورخه 15الی 18دی ماه برگزار می شود، بیان داشت: هر شهرستان یک  غرفه جهت معرفی در اختیار دارد و در این دوره از نمایشگاه برنامه ویژه و خاصی برای نمایش ظرفیت های شهرستان و استان داریم.
 
انتهای پیام/1675
 
 
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 4657
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *