800
۰

توقیف 45 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در 48 ساعت گذشته به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی 45 دستگاه خودرو و 54 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.
توقیف
توقیف
به گزارش شستون،  به نقل از پهره؛ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی موفق به کشف 156 کیلوگرم تریاک و 2 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از چهار دستگاه خودرو شدند.
وی در ادامه گفت: در ادامه این طرح دو سارق در حین سرقت دستگیر شده و به پنج فقره سرقت شامل سه دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه تلفن همراه اعتراف کردند.
جلیلیان با اشاره به اعمال قانون 234 خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی تصریح کرد: در این زمینه 45 دستگاه خودرو و 54 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: با همکاری شهروندان همه اقدامات مأموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از عزمی راسخ در برخورد با آنها برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد./فارس
انتهای پیام
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 4767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *