800
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

استکبار ستیزی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی/ مقام معظم رهبری قابلیت اصلی انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری را به عنوان دیده بان تیز بین ایران دانست که دشمن و دنیا را به طور دقیق رصد می کند و به مردم آگاهی می دهد.
hresdf
hresdf
به گزارش شستون، گردهمایی ائمه جمعه و جماعت،علما، روحانیون و معتمدین شهرستان سراوان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
در این گردهمایی سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اتکا به قدرت لایزال الهی، اعتقاد  قلبی و عملی به اصول و مبانی دین و دستورت اسلام، وحدت حقیقی و مدیریت صحیح اسلامی، رهبری و ولایت فقیه را از مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد که موجب بزرگی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است، خاطر نشان کرد: مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس تاکنون به ملت ایران هویت بخشیده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در خصوص اتکا به قدرت لایزال الهی گفت: در سال های ابتدایی شروع انقلاب اسلامی از سال 41 و 42 در فرهنگ فقیر و رویکرد و نگرش حضرت امام خمینی (ره) تمامی  شعار های مردم بر اساس اصول و مبانی دین بوده است، همچنین در دفاع مقدس اسلام هم تمامی شعارها بر اساس دستورات نورانی قرآن کریم سرداده می شد.
سردار معروفی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی، جهاد کبیر، دست رد دادن به دشمن از دستورا قرآن کریم است، گفت: روحیه تکلیف گرایی و تکلیف نگاه کردن در تمام صحنه های انقلاب اسلامی چه در مبارزات و چه در صحنه جنگ رویارویی با جبهه استکبار شرق و غرب را میان ملت ایران شاهد هستیم به طوریکه تمامی اقوام بر خود تکلیف می دانستند که با حکومت ستم شاهی مبارزه کنند.
وی با بیا اینکه در صحنه تکلیف گرایی مذهب مطرح نبوده است، افزود: شیعه و سنی، پیر و جوان، زن و مرد در انقلاب اسلامی وهم در مبارزات هشت سال دفاع مقدس در کنار هم برای لقای دین و پیروزی انقلاب نقش آفرینی کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا، اذعان داشت: استکبار ستیزی، زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن که همان جهاد کبیر است، واژه ای است که مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای دارند که روحیه استکبار ستیزی و بیگانه ستیزی مبنای بزرگی ملت شریف ایران است که موجب تمایز ایران با سایر ملل شده است که دستاورد بزرگ ملی ملت ایران است.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: اجداد ما در سیستان و بلوچستان با توکل بر خدا و دین و باور خاک و ناموس خود جان دادند اما ذلت نکشیدند که در بلوچستان به عنوان سند افتخارموج می زند.
وی توکل، تقوا، عشق به دستورات الهی، ارتباط و مأنوس بودن با قرآن را مبنا و جهت دهی در رسیدن به سعادت ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب ایران دلیل پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و شرف کشور است که در یک جبهه قرار گرفته اند.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بافهم، اراده، ایثار و فداکاری خود مردم دارای امنیت است، گفت:  آبروی ملت ایرانی را افرادی حفظ کردند که جان دادند و اسارت کشیدند.
سردار معروفی در ادامه بیان داشت: در سیستان و بلوچستان بالاترین درصد محبوبیت و اعتماد و اعتقاد نسبت به رهبر معظم انقلاب وجود دارد که نشانه عمق ایمان و بصیرت مردم است.
وی با توجه به اینکه دشمن باورها، دین، انشقاق قومی، مذهبی، وحدت و رهبری و لایت مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: بصیرت، هوشمندی، پا در رکاب بودن و حضور موثر در صحنه، مغزهای متفکر، نیروهای نظامی هوشمند همچون ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، پیشرفت های هسته در ایران از مولفه های عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در جهان است که دشمن در صدد مبارزه با اندیشه ها و مغزهای متفکرد کشور است.
فرمانده سپاه سلمان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه سپاه دژ مستحکم انقلاب است، افزود: سپاه پاسداران سپر بلای تمامیت ارزی،  ارزش های انقلاب اسلامی، مردم و ولایت فقیه است.
سردار معروفی از بسیج به عنوان استمرار حکومت و رسالت نبوی برای حکومت اسلامی یاد کرد و اذعان داشت: دیده بان تیزبین انقلاب اسلامی که دنیا و دشمن را دقیق و به موقع رصد می کند و به مردم آگاهی می دهد که موجب بزرگ جلوه دار شدن ملت ایران شده است، از قابلیت اصلی انقلاب اسلامی ایران است
وی به اسلام هراسی که توسط امریکا با ایجاد گروهک های تروریستی در حال شکل گرفتن است، خاطر نشان کرد: در سیستان و بلوچستان دشمن به سه راهبرد انشقاق مذهبی، انشقاق قومی و راهبر وحشت هدف گذاری کرده است که آگاه سازی و هوشیاری از وظایف ما است.
 
انتهای خبر/1675
 
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 5061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *