800
۰
در جشن میلاد امام زمان (ع) عنوان شد

مهدی موعود (عج) از اسرار اللهی است/در برخی از مسئولین سیاسی کشور ضعف دیده می شود

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه در برخی از مسئولین سیاسی کشور ضعف دیده می شود، اذعان داشت: کسی را انتخاب کنید که اصلح باشد و مشکلات مردم را حل کند.
فلبثفساذفق
فلبثفساذفق
به گزارش شستون، به مناسبت نیمه شعبان جشن میلاد با سعادت امام زمان (ع) با حضور حجت السلام و المسلمین دهقان امام جمعه، حجت الاسلام والمسلین حججی مدرس حوزه علمیه قم، حجت الاسلام نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت و جمعی از مردم و مسئولین در مهدیه شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت السلام والمسلمین حججی مدرس حوزه علمیه قم و بنیاد مهدویت کشور با اشاره به ولادت امام مهدی (ع) و تلاش های امام حسن عسکری(ع) در حفظ آن حضرت گفت: اگر اراده خدا بر چیزی تحقق پیدا کند، با وجود دشمنان فراوان آن اتفاق خواهد افتاد.
وی با بیان اینکه امام مهدی (ع) یکی از اسرار اللهی است، اظهار داشت: زمانی که خداوند اراده کند مهدی موعود(عج) ظهور خواهد کرد و دنیا را از عدل و داد سرشار می کند.
حجت الاسلام حججی با اشاره به اینکه حضرت مهدی (ع) با ظهور خود دین اسلام را بر تمام ادیان غلبه می دهد، اظهار داشت: یکی از ویژگی های امام (ع) عزت دهنده به اولیا و خار و ذلیل کننده دشمنان است.
وی خاطر نشان کرد: در انتخابات باید افراد عزت مند را انتخاب کنید که بتواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند.
مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه در برخی از مسئولین سیاسی کشور ضعف دیده می شود، اذعان داشت: کسی را انتخاب کنید که اصلح باشد و پاسخگوی مشکلات مردم باشد.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین(ع) گفت: ایشان از وضع موجود در کشور احساس خطر کرده اند.

انتهای پیام/ 1675 
 
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 6736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *